AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg sliter med telefonangst, så det hadde vært enklest å kunne si opp et abonnement jeg har på mobilt bredbånd på Telenor sin side, men jeg finner ikke noen måte å si opp, bare bytte. Er jeg nødt å ringe kundeservice? Anonymous poster hash: 81ba0...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 17. august 2013 #2 Del Skrevet 17. august 2013 http://www.telenor.no/privat/kundeservice/oppsigelse/ Det ser dessverre ut som du må ringe. Telefonskrekk er ikke godt. Du har ingen som kan ringe for deg? Det kan hende du må snakke med de på telenor, men jeg synes i alle fall det er enklere om jeg slipper å ringe og starte samtalen. Eks, "Hei, jeg ringer på vegne av AnonymBruker som gjerne vil si opp abonnementet sitt" "Da må vi snakke med henne selv" og så overta samtalen? Telefonskrekken blir ikke noe bedre av å aldri bli utfordra. Jeg sleit veldig med dette for en del år siden, men fikk etterhvert en jobb der jeg aldri kunne snike meg unna det å ringe. Skrekken avtok etterhvert. Jeg er fortsatt ikke glad i å ringe, men det er ikke et problem som det var før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. august 2013 #3 Del Skrevet 18. august 2013 Ja, du må ringe kundeservice. Med mindre du skal beholde nummeret og gå over til annen operatør. Da kan du i såfall gå på nettet og videreføre nummeret via annen operatør. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Del Skrevet 19. august 2013 http://www.telenor.no/privat/kundeservice/oppsigelse/ Det ser dessverre ut som du må ringe. Telefonskrekk er ikke godt. Du har ingen som kan ringe for deg? Det kan hende du må snakke med de på telenor, men jeg synes i alle fall det er enklere om jeg slipper å ringe og starte samtalen. Eks, "Hei, jeg ringer på vegne av AnonymBruker som gjerne vil si opp abonnementet sitt" "Da må vi snakke med henne selv" og så overta samtalen? Telefonskrekken blir ikke noe bedre av å aldri bli utfordra. Jeg sleit veldig med dette for en del år siden, men fikk etterhvert en jobb der jeg aldri kunne snike meg unna det å ringe. Skrekken avtok etterhvert. Jeg er fortsatt ikke glad i å ringe, men det er ikke et problem som det var før. Takk for tipset! Jeg klarte å tøffe meg til å ringe selv. Jeg sa hallo til "tast 1"-stemmen, men det var det heldigvis ingen som hørte. Det var ikke like ille som sist jeg ringte Billetservice for å avlyse noe, da pumpet hjertet som en kanin. Skulle likevel ønske ting kunne sis opp/avlyses over mail oftere. Anonymous poster hash: 81ba0...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 19. august 2013 #5 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Godt å høre at du klarte å ringe selv! Jeg husker en gang jeg skulle ringe og bestille en legetime. Jeg var kvalm, kaldsvetta og skikkelig nervøs. Og så kom jeg selvfølgelig til en telefonsvarer. Fordi jeg var så nervøs fikk jeg ikke med meg hva beskjeden var, og måtte ringe på nytt. Beskjeden var at det var pausetid, så jeg måtte ringe enda en gang. Da var det like før hele telefonen gikk i veggen Jeg er mye bedre på den ringinga nå, siden jeg en periode måtte ringe en del i forbindelse med jobben. Det hjelper å utfordre seg selv. Neste gang du må ringe går det enda bedre Endret 19. august 2013 av fruBeist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå