AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 jeg gleder meg sånn til den dagen jeg har en egen familie. jeg er 22 år, og har lenge visst hva jeg vil med livet, nemlig å ha en familie. å skulle jeg blitt alenemor så skulle jeg klart det å. nesten så jeg kan kjenne eggstokkene vibrere når jeg ser en baby mange som har den følelsen der eller? problemet mitt er jo at det kommer nok ikke til å skje med det første siden jeg er singel og har et intrykk av at menn på min alder ikke er klare for barn. å de som er 30 ca tror ikke at ei på 22 klarer å ta ansvar som en "voksen" men bare skal leve livet og tulle rundt. når skal min kjærlighet komme? Anonymous poster hash: b40b6...65d
Gjest Riskjeks Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Flott å glede seg, men vent til du finner en mann Individuelt når man er klar for det, for menn som kvinner. Og så kan du jo finne deg en mann som er noen år eldre
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Typisk fenomen for mindre intelligente mennesker med lavere/ingen utdanning.Anonymous poster hash: 64c98...870 3
navnet Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Typisk fenomen for mindre intelligente mennesker med lavere/ingen utdanning.Anonymous poster hash: 64c98...870 Herregud for en dritt ting å si, om dette er sånn du er så er du et stygt menneske på innsiden. Jeg har høy økonomisk utdanning, og når jeg var 23 år gammel var jeg den yngste i mitt felt, jeg har blitt publisert flere ganger.. Å jeg har gledet meg til å få en familie siden jeg var typ 18 år. Jeg elsker babyer Spis ordene dine.. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 problemet mitt er jo at det kommer nok ikke til å skje med det første siden jeg er singel og har et intrykk av at menn på min alder ikke er klare for barn. å de som er 30 ca tror ikke at ei på 22 klarer å ta ansvar som en "voksen" men bare skal leve livet og tulle rundt. når skal min kjærlighet komme? Anonymous poster hash: b40b6...65d Ikke alle på 30 har de meningene. Anonymous poster hash: 3163d...ae9
Marthe75 Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Hvorfor skal du ikke kunne glede deg? Det er ikke alle som har evnen til å kunne glede seg til noe som skal skje i fremtiden, nyt at du ikke er en av de Jeg gleder meg til å bli bestemor, selv om det nok er mange år til enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå