AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg har datet en kar i ca en uke nå, vi har snakket sammen hver dag via sms og har sett hverandre nesten hver dag. Jeg har også overnattet hos han en gang. Stort sett er det han som sender melding først, så han virker jo til en viss grad interessert i meg. Men i dag sendte jeg tekstmelding til han først og han brukte evigheter på å svare, han hadde vært ute og glemte mobilen hjemme. Han sa han ikke kunne møtes i kveld fordi han måtte lese til eksamen som han har i morgen. Han har vært ivrig etter å få nummeret mitt og ville møte meg så fort som mulig etter at han fikk det, han gir meg masse komplimenter og behandler meg veldig pent, sexen er fantastisk (fy meg som ligger med en jeg har datet en uke bare..!) Hva tenker dere? Er dette grunn til bekymring eller er jeg bare litt tullete? Beklager om dette virker som en tøysete problemstilling altså, men er ikke vandt til slike datingsituasjoner... Anonymous poster hash: fadbe...28a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Ærlig talt? Anonymous poster hash: ce498...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Han brukte deg for sex. Anonymous poster hash: a6651...abb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Ærlig talt? Anonymous poster hash: ce498...9e1 Dønn ærlig er jeg redd... Anonymous poster hash: fadbe...28a
Marie90 Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Vent på å høre fra ham imorgen. Hvis han er interessert, vil han be deg ut igjen. Hvis du er nervøs for "hvor dette går hen" så bør du sørge for at han ikke får beholde kaken sin og spise den også. Hvis han har alle fordelene ved et forhold (inkl. jevnlig sex) og ingen av ulempene (kan fortsatt treffe andre og la være å se deg hvis han ikke vil), hvorfor skulle han ha lyst til at det ble et forhold? 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Han brukte deg for sex.Anonymous poster hash: a6651...abb Veiver det et ironiflagg i vinden her eller tror du virkelig det...? Som sagt, er bare fryktelig usikker fordi hele situasjonen virker for god til å være sann.. Og etter min erfaring er ting stort sett det..Anonymous poster hash: fadbe...28a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Jeg tror det. hvorfor skulle han snu sånn helt plutselig? Anonymous poster hash: a6651...abb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Ville ikke lagt så mye i at du ikke får svar umiddelbart. Jeg er ikke en som varer med en gang alltid. og har han eksamen i morgen så er det vel bare fornuftig å bruke tiden til å forberede seg på den. Anonymous poster hash: 93b43...416 1
Knirke Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 Høres ut som klassisk overanalysering. Slapp av! 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Høres ut som klassisk overanalysering. Slapp av! TS her. Takk syns det muligens hadde vært litt merkelig at han skrev til meg i går at han håpet å se meg i dag (nå kunne han ikke det allikevel da men...) for så å snu på flisa og være totalt uinteressert.Anonymous poster hash: fadbe...28a
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 Jeg håper og tror det er eksamen som begynner å stresse ham litt. Når den er overstått blir det fokus på det som er viktig på den private arena igjen 1
Nettinettet Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 TS her. Takk syns det muligens hadde vært litt merkelig at han skrev til meg i går at han håpet å se meg i dag (nå kunne han ikke det allikevel da men...) for så å snu på flisa og være totalt uinteressert.Anonymous poster hash: fadbe...28a Hvordan har det gått? 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Jo takk som spør Det har ikke skjedd så mye enda... Vi snakket litt igår og jeg spurte når jeg fikk se han igjen. Han sa når som helst og kaller meg fortsatt søte ting... Lovte han å sende sms når jeg visste hvordan timeplanen min så ut denne uken, det har jeg gjort nå... Så vi får bare vente å se da Hvordan har det gått? Anonymous poster hash: fadbe...28a
Gjest Riskjeks Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Vent på å høre fra ham imorgen. Hvis han er interessert, vil han be deg ut igjen. Hvis du er nervøs for "hvor dette går hen" så bør du sørge for at han ikke får beholde kaken sin og spise den også. Hvis han har alle fordelene ved et forhold (inkl. jevnlig sex) og ingen av ulempene (kan fortsatt treffe andre og la være å se deg hvis han ikke vil), hvorfor skulle han ha lyst til at det ble et forhold? Øh, veldig mange mennesker har lyst på et forhold, ikke bare tilfeldig sex. Dette gjelder menn også. Hjelpes. Eller tror du at ingen menn vil være i forhold, men bare er det hvis kvinnen "fanger" ham? Sannsynligvis bare overanalysering, TS. Men det er sikkert lurt å ha en prat om hva slags forhold man ønsker å ha, uansett. 1
Nettinettet Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Jo takk som spør Det har ikke skjedd så mye enda... Vi snakket litt igår og jeg spurte når jeg fikk se han igjen. Han sa når som helst og kaller meg fortsatt søte ting...Lovte han å sende sms når jeg visste hvordan timeplanen min så ut denne uken, det har jeg gjort nå... Så vi får bare vente å se da Anonymous poster hash: fadbe...28a Så spennende da! Bare nyt det og ikke stress hvis han blir litt borte eller noe 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 Ok liten oppdatering til de som skulle være interesserte; Fikk svar idag der han beklaget eg for at han hadde vært så sen på å svare, og at han hadde en utrolig stressende uke med jobb og eksamen osv. Til helga reiser han bort en uke og sa at han håpet på at han fikk møte meg før han reiser. Så vi får se om vi får tid til det da... Det hyggeligste hadde vært om at ting blir som normalt igjen om et par uker da han er ferdig med eksamen og slikt Anonymous poster hash: fadbe...28a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #17 Skrevet 20. august 2013 Hva gjør jeg nå? Han skrev at han var usikker når han hadde tid... Har han mistet interessen? Burde jeg bare gå videre? Bør jo egentlig høre med han om han fortsatt er interessert i å treffe meg da men... Vil ikke virke for desperat heller What to do?!?Anonymous poster hash: fadbe...28a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #18 Skrevet 20. august 2013 " Åh, jeg er så forvirret og hjelpesløs. Hva bør jeg gjøre? " Anonymous poster hash: a6a60...166
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #19 Skrevet 21. august 2013 Eksamen?? Private greier? Trodde ikke man hadde så mye eksamen rett etter ferie tider?? :/ Anonymous poster hash: 24055...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå