Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å kjøpe en Bolia North sofa.

Bolia har 20 % avslag på alle sofaer i august, men jeg har lest flere steder at de med jevne mellomrom også har 50 % avslag på sofaer (par-tre ganger i året).

Er det noen som vet om dette gjelder alle sofaer, eller kun utvalgte modeller?

Jeg ser at de denne uken har 50 % på en ny modell som er kommet, men det er jo ikke den vi vil ha.

Vi har ikke noe egentlig hastverk med å kjøpe ny sofa, så venter gjerne noen måneder for å spare noen tusenlapper dersom 50 % salget gjelder alle sofaer. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet

Jeg ville ha ventet om jeg var deg, har sett North til -50% . Pleier å vare en uke, så en ny modell på salg uk etter osv.

Gjest Lillesiren
Skrevet

Signerer delirious:) Jeg sitter å venter på at Seville skal komme på 50%:P

Skrevet

Takk for svar begge to. Da er det bare å vente.. ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Dette var en tråd nøyaktig i min gate! :laugh:

Vet dere om Bolia har hatt 50% salg siden sist? Jeg ønsker meg Seville akkurat som Lillesiren, men jeg har ikke fulgt med på salgene før nå (vi har nettopp kjøpt nytt hus :danse: )

Skrevet

Dette var en tråd nøyaktig i min gate! :laugh:

Vet dere om Bolia har hatt 50% salg siden sist? Jeg ønsker meg Seville akkurat som Lillesiren, men jeg har ikke fulgt med på salgene før nå (vi har nettopp kjøpt nytt hus :danse: )

Nei, ikke noe salg på Seville eller generelt salg på sofaer siden sist. :)

Skrevet

Kjøpte Skandinaviasofa til 50% i juni, og husker at det samme tilbudet (gjaldt alle sofaer) var aktuelt i august i fjor. Ser ut til å gå i sykluser, hadde helt klart ventet litt :)

Anonymous poster hash: 41b49...d1e

Skrevet

Kjøpte Skandinaviasofa til 50% i juni, og husker at det samme tilbudet (gjaldt alle sofaer) var aktuelt i august i fjor. Ser ut til å gå i sykluser, hadde helt klart ventet litt :)

Anonymous poster hash: 41b49...d1e

Det er bare å smøre seg med tålmodighet :D :D Det er vel verdt det å sitte på gulvet en stund hvis man kan spare så mange tusen :) :)

• 3 uker senere...
Gjest Lillesiren
Skrevet

Seville er på 40% denne uken:)!! Sitter og stusser på om jeg bare skal fleske til, eller vente til neste runde på de 50%. Det blir jo faktisk noen tusenlapper i forskjell:p Hm..

• 2 måneder senere...
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Nå har de 50% på ''Milano'' sofaen. Har lyst på!! :wow:

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Noen som vet om det pleier å være godt januarsalg hos Bolia? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...