sol. Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Vi tenker å kjøpe en Bolia North sofa. Bolia har 20 % avslag på alle sofaer i august, men jeg har lest flere steder at de med jevne mellomrom også har 50 % avslag på sofaer (par-tre ganger i året). Er det noen som vet om dette gjelder alle sofaer, eller kun utvalgte modeller? Jeg ser at de denne uken har 50 % på en ny modell som er kommet, men det er jo ikke den vi vil ha. Vi har ikke noe egentlig hastverk med å kjøpe ny sofa, så venter gjerne noen måneder for å spare noen tusenlapper dersom 50 % salget gjelder alle sofaer.
Gjest gjest17 Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Jeg ville ha ventet om jeg var deg, har sett North til -50% . Pleier å vare en uke, så en ny modell på salg uk etter osv.
Gjest Lillesiren Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Signerer delirious:) Jeg sitter å venter på at Seville skal komme på 50%
sol. Skrevet 18. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2013 Takk for svar begge to. Da er det bare å vente..
nyejenta83 Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Dette var en tråd nøyaktig i min gate! Vet dere om Bolia har hatt 50% salg siden sist? Jeg ønsker meg Seville akkurat som Lillesiren, men jeg har ikke fulgt med på salgene før nå (vi har nettopp kjøpt nytt hus )
sol. Skrevet 11. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2013 Dette var en tråd nøyaktig i min gate! Vet dere om Bolia har hatt 50% salg siden sist? Jeg ønsker meg Seville akkurat som Lillesiren, men jeg har ikke fulgt med på salgene før nå (vi har nettopp kjøpt nytt hus ) Nei, ikke noe salg på Seville eller generelt salg på sofaer siden sist.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Kjøpte Skandinaviasofa til 50% i juni, og husker at det samme tilbudet (gjaldt alle sofaer) var aktuelt i august i fjor. Ser ut til å gå i sykluser, hadde helt klart ventet litt Anonymous poster hash: 41b49...d1e
nyejenta83 Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Kjøpte Skandinaviasofa til 50% i juni, og husker at det samme tilbudet (gjaldt alle sofaer) var aktuelt i august i fjor. Ser ut til å gå i sykluser, hadde helt klart ventet litt Anonymous poster hash: 41b49...d1e Det er bare å smøre seg med tålmodighet :D :D Det er vel verdt det å sitte på gulvet en stund hvis man kan spare så mange tusen :)
Gjest Lillesiren Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Seville er på 40% denne uken:)!! Sitter og stusser på om jeg bare skal fleske til, eller vente til neste runde på de 50%. Det blir jo faktisk noen tusenlapper i forskjell:p Hm..
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Nå har de 50% på ''Milano'' sofaen. Har lyst på!!
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Noen som vet om det pleier å være godt januarsalg hos Bolia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå