pusefrøken Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 I går fikk jeg litt brunlig utflod, og tenkte "hurra, kanskje det er slik festeblødning", for det passer veldig godt med tanke på dato for eggløsning og evt befruktning.. Kom ingenting mer i går, men i dag kom plutselig friskt blod, ala samme mengde som mensen, så måtte på med bind :/ kraftig hodepine og skikkelig pms-smerter. Mensen bruker å være veldig punktlig selv etter jeg sluttet på prevansjon, og skulle ikke ha kommet på over en uke enda, så syns det var litt rart.. Slik som jeg har lest litt rundt, så virker det som festeblødning bare er lite spor av blod, alt fra lyserosa til brunlig på farge.. Kan det likevel være festeblødning?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Hjelper det hvis vi sier at det kan være? Eller at det ikke kan være? Anonymous poster hash: 1b0e5...395
pusefrøken Skrevet 17. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2013 hjelper eller hjelper ikke.. går det ikke an å spørre om hvordan andre har opplevd slike ting?
Yesterday Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Har ikke hatt festeblødning, men har lest og blitt fortalt av flere at det er bittelitt og friskt blod, ikke brunt. Selv har jeg opplevd det å blø først brunt og så flere timer etterpå/dagen etterpå begynt å blø vanlig, det har vært mensen. Trur ikke at du har en festeblødning, men kan jo ta feil. Selv om mensen så langt har vært stabil så kan den plutselig ikke være stabil, det er ingen fasit for hvordan mensen og hormoner oppfører seg i en kvinnekropp Men klarer du ikke å slutte å tenke på dette så ta en graviditetstest 14 dager etter eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Noen har kanskje opplevd det samme, andre ikke, sånt er så forskjellig, og selv om noen her har opplevd det samme, og vært gravide, så betyr ikke det at det samme er tilfelle for deg. Ta en test!!!! Anonymous poster hash: 1e9f1...4f9
pusefrøken Skrevet 17. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2013 Test er nok for tidlig å ta enda! Menmen, vi får se hva den viser om en ukes tid til ab over her: klart folk er forskjellig og har forskjellige opplevelser, jeg syns det er artig å høre om andre, når man lurer på noe selv. vi går jo og håper å bli gravid snart, så blir jo ekstra interessert da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå