Gå til innhold

Babyen min liker ikke mannfolk, ikke engang pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på fire måneder er veldig skeptisk til menn. Ser vekk og ignorere når mannlige naboer hilser på henne og snakker til henne.

Hun gråter når vi besøker venner og familie om det er menn tilstedet!

Stad gråt hun da hun så to menn snakke på TV!

Hennes far bor i utlandet. Vi var med ham de fem første uker, men så måtte vi reise hjem. Neste gang var nå for et par uker siden. De første dagene var hjerteskjærende! Hun likte ikke ham i det hele tatt. Gråt som jeg aldri har sett henne gråte bare hun så ansiktet hans! Naturlig nok var han fortvilet og lei seg. Etter en uke begynte hun å bli vant og like ham litt, men så reiste vi hjem igjen. Vet ikke neste gang vi sees. Jeg bekymrer meg for forhold mellom far og datter!

Jeg vet at dette er en vanskelig situasjon og unner ingen det, men om noen har opplevd noe liknende, blir jeg virkelig takknemlig for råd!

Hilsen

Fortvilet mor

Anonymous poster hash: 1d13b...5de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er lesbisk

• Liker 2
Skrevet

Fornuftig baby. :)

Anonymous poster hash: b41f6...220
Gjest HappyWaffle
Skrevet

så rart :s har noen gang en mann gjort noe mot henne? holdt henne for hardt, kjeftet ved henne eller lignende som kan ha gjort at hun ikke liker menn?

Skrevet

Hun er bare 4 mnd, så det går seg nok til etterhvert. Hun er kanskje ikke vant til å ha en mann i hus da siden det bare er deg og henne. Kan jeg spørre hvorfor barnefar bor i utlandet?

Anonymous poster hash: 3f5af...4fb
Skrevet

Dere får skype så ofte som mulig, så blir hun kjent med stemmen hans og ansiktet.

• Liker 4
Skrevet

så rart :s har noen gang en mann gjort noe mot henne? holdt henne for hardt, kjeftet ved henne eller lignende som kan ha gjort at hun ikke liker menn?

Nei. Tror bare at det er der at hun ikke har vært rundt noen mannfolk så mye.

• Liker 1
Skrevet

Hun er bare 4 mnd, så det går seg nok til etterhvert. Hun er kanskje ikke vant til å ha en mann i hus da siden det bare er deg og henne. Kan jeg spørre hvorfor barnefar bor i utlandet? Anonymous poster hash: 3f5af...4fb

Dere får skype så ofte som mulig, så blir hun kjent med stemmen hans og ansiktet.

Håper virkelig at det går over. Hun var ikke så hysterisk når hun så han da hun var mindre. Han jobbet hele dagen og kom hjem på kvelden, men det var greit for hun gråt ikke når han holdt henne. Grunnen til at han bor i utlandet er lang historie.

Vi trodde at vi kunne bo sammen der han bor med mine to andre barn som jeg har med en annen mann, menn deres far ombestemte seg om å la dem flytte i siste liten. Selv om han selv bor i et annet land og studerer. Han er vanskelig av seg sånn. Så der ble at jeg måtte bli boende i Norge.

Skype, gjør vi nesten hverdag, det hae hun ingen problemer med. Hun "prater" og smiler til ham hele tiden.

Var overrasket da hun gråt da hun så de mennene p TV, for hun har aldri gjort det før. Og vi har sett på TV daglig siden hun ble født.

Skrevet

Latterlig. En baby er ikke en leke, og en baby fører ikke telefonsamtaler. Babyer forholder seg bare til én person, moren, så det er fullstendig naturlig at den ikke har noe særlig sans for menn. Menns testosteronlukt er heller ikke tilpasset babyer, babyer er vant til morens lukt og morens stemme. Skal en mann hilse på barnet må han være fysisk til stede, det er det minste vi kan kreve.

Anonymous poster hash: 2d533...79c

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig at det går over. Hun var ikke så hysterisk når hun så han da hun var mindre. Han jobbet hele dagen og kom hjem på kvelden, men det var greit for hun gråt ikke når han holdt henne. Grunnen til at han bor i utlandet er lang historie.

Vi trodde at vi kunne bo sammen der han bor med mine to andre barn som jeg har med en annen mann, menn deres far ombestemte seg om å la dem flytte i siste liten. Selv om han selv bor i et annet land og studerer. Han er vanskelig av seg sånn. Så der ble at jeg måtte bli boende i Norge.

Skype, gjør vi nesten hverdag, det hae hun ingen problemer med. Hun "prater" og smiler til ham hele tiden.

Var overrasket da hun gråt da hun så de mennene p TV, for hun har aldri gjort det før. Og vi har sett på TV daglig siden hun ble født.

Tre barn med tre forskjellige menn. Sukk. Og la meg gjette, du heter Jeanette og barna Kim-Roger, Savannah og Kenneth.

Skrevet

Se på tv daglig med et nyfødt barn. Grøss. Nå er jeg hvertfall ikke i tvil om innlegget over. Har jeg rett i at dere bare spiser ferdigmat, aldri grønnsaker, og barnas tre fedre heter Kevin, Ronny og Kim?

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir faktisk veldig overrasket over de to siste innlegg! At det går an å være så fordomsfulle?!

Først: hvor har du fra at jeg har tre barn med tre forskjellige menn?

Og hva er i veien med å se på TV daglig? Det går jo mye nyttig på TV, noe jeg ikke trodde før faktisk, for jeg hadde aldri hatt tid til å se på TV før.

Og til info. Jeg lager minst to måltider fra bunnen av!

Fy dere som er så raske til å dømme!

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig mye i veien med å sette et nyfødt barn foran TVen.

• Liker 2
Skrevet

Hun her setter barna foran TVen

Gjest Magdalene
Skrevet

Det er veldig mye i veien med å sette et nyfødt barn foran TVen.

Hvor har hun skrevet at hun gjør det?

• Liker 1
Skrevet

Min eldste sønn var livredd alle folk over 35-40 da han var på den alderen, kom de for brått på ham, hylte han av skrekk. Han har aldri vært utsatt for noe. Han var også skeptisk til bestemoren sin. Barn nr 2 var skeptisk til bestemoren til hun var ca 1,5, men ikke skeptisk til min mor.

Skrevet

Hvor har hun skrevet at hun gjør det?

Daglig har denne babyen, fra den ble født, blitt plassert foran TVen. En baby blir alvorlige hemmet i sin utvikling av det. Et fremtidig ADHD-barn med skolevansker skapes i det foreldrene plasserer babyen foran TVen.

Skrevet

Daglig har denne babyen, fra den ble født, blitt plassert foran TVen. En baby blir alvorlige hemmet i sin utvikling av det. Et fremtidig ADHD-barn med skolevansker skapes i det foreldrene plasserer babyen foran TVen. Anonymous poster hash: 2d533...79c

Du avsporer og trekker unødvendige konklusjoner. Jeg har ikke sagt at jeg plasserer babyen foran TV (reagerte faktisk veldig, da søsteren min foreslo at jeg skulle gjøre det og bruke TV som barnepass mens jeg gjorde noe annet i hjemmet, gjorde meg klar til p gå osv, men voksne og andre barn i huset ser på TV og det er ikke unaturlig at babyen hører stemmer fra TVen, eller til og med ser på skjermen uten at hun forstår noe.

Ingen av mine barn har aldri hatt interesse av TV-titting før 3-4 årsalderen. Etter det har de sett på BarneTV daglig så andre barneprogrammer. De går nå i 4 og 6 og begge har utmerket resultater på skolen, eldstemann var til å med en av 3 beste elever i hele sitt trinn i vår.

Så vær så snill og slutt å dømme folk dere ikke vet noe om. Eller la være å kommentere!

Skrevet

Se på tv daglig med et nyfødt barn. Grøss. Nå er jeg hvertfall ikke i tvil om innlegget over. Har jeg rett i at dere bare spiser ferdigmat, aldri grønnsaker, og barnas tre fedre heter Kevin, Ronny og Kim?

Herregud, at det går ann og trekke slike konklusjoner og ikke minst tillate seg å skrive dette til noen som er bekymret og har et reelt spørsmål. Skam dere!

Dere har åpenbart et trist liv som har behov for å få ut gørra deres her på forum...

Til TS: Jeg har vært borte i flere babyer som er skeptiske og småredde for mannfolk, både guttebabyer og jentebabyer. Jeg har hørt det har en del med stemmeleie og gjøre - kvinnenes lyse stemmer tiltaler de små, mens mørke stemmer er mer utiltalende. Jeg har studert musikk og har det derfra, finnes litt forskning på området også (men det er lenge siden, så kan dessverre ikke henvise til noe).

Det kan også være grunnen er en helt annen, men ikke farlig dette.

Det er synd for faren, men dette går seg til! Tror ikke du behøver å være bekymret for forholdet mellom far og datter:) Sikkert bare en periode...

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var liten var jeg livredd for menn :-p husker at jeg bet tannlegen... Som var mann.. Mamma ble sint, men jeg var livredd og var glad til at jeg "overlevde". Jeg var også redd min egen far når han lagde tullestemme. Særlig min farfar. Var mørk stemme, lukt, og at de var så store jeg reagerte på.

Anonymous poster hash: b3d39...35f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...