mar Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Noen her som erfaring med rulleski? Lurer på om det er vanskelig, om man må være veldig god på ski for å begynne, og vil gjerne har treningstips. Og så lurer jeg på om hvor det er å få kjøpt, helst i Oslo-området eller Bergen. Og hva koster rulleski, sånn ca?
Gjest Fru Fomle iil Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Jeg gikk mye på rulleski tidligere, men det er leeenge siden nå. Det er ikke så veldig vanskelig, det viktigste er at du har kontroll og kan bremse når du kjører nedover. Derfor er det viktig å ta det med ro i starten til man mestrer skiene. Er det noen spesiell grunn til at du vil gå på rulleski? Hvis det ikke er for skitrening/teknikktrening ville jeg heller vurdert å kjøpe inlinere og gå med staver.
mar Skrevet 23. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2004 Takk for svar. Synes rett og slett det ser ut som en morsom form for trening, litt avveksling fra å jogge. Er ikke for å trene teknikk så da kan jeg jo vurdere ditt forslag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå