Gå til innhold

Støtende?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Nei, det blir jeg abselutt ikke.

Skrevet

Definitivt ikke - bort med sladden!

Skrevet

Jeg blir ikke støtt, men jeg synes ikke bildene er estetisk vakre slik erotiske bilder kan være hvis de er tatt av en dyktig fotograf og hvor modellene ikke ser ut som crack horer.

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Ikke støtt, men så ser jeg ikke tissemannen heller, og hadde jeg det, da hadde jeg blitt støtt :wink: Det er vel typen modeller som er mest støtende, ja :P
Gjest Catwoman
Skrevet
Jeg blir ikke støtt' date=' men jeg synes ikke bildene er estetisk vakre slik erotiske bilder kan være hvis de er tatt av en dyktig fotograf og hvor modellene ikke ser ut som crack horer.[/quote']

så hun ut som en crack hore??? hmm...

og nei, jeg syns ikke de bildene var støtende.

• 3 uker senere...
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Men jeg syns ikke de bildene var opphissende heller da...

Gjest Dazed
Skrevet

ikke støtende. så lenge barn ikke ser det, så er det okey!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ikke støtende, men ikke veldig opphissende heller, akkurat...

Skrevet

Nei, det var overhodet ikke støtende. Og uansett, de som ikke liker å se slike bilder kan jo bare la være å kjøpe disse bladene, så kan de andre få lov å kose seg i fred. Det bør være unødvendig å sensurere slikt.

Gjest StoreSky
Skrevet

Ikke støtende, men gud så latterlig man ser ut - det føles jo ikke latterlig når man holder på!! :hoho:

Skrevet

såklart ikke..

Skrevet

Blir ikke støtt av dette bildet, eller noen andre jeg har kommet over i media for den del.

Skrevet

Nei. Blir mer støtt av den tullete sladden!!

Gjest gjest1
Skrevet

Litt enig med Mossa jeg. Jeg blir støtt av sladden og det faktum at jeg ikke skal ha lov til å velge selv hva jeg vil se..... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...