Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en tattovering her om dagen, ikke stor. Men når typen så den ble han sinna! Hvorfor? Er jo _min kropp

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hva slags tatovering var det?

Skrevet

Veldig mange som har sterke meninger om tatoveringer.

Jeg skjønner ikke hvorfor. For nåtidens generasjon er det faktisk mer spesielt om man ikke har én.

• Liker 3
Skrevet

Det var en ulvepote, på venstre skulderblad

Skrevet

Har du spurt han om hvorfor han ble sinna?

Det er din kropp og blekk på jenter er nice :biggrin:

• Liker 4
Skrevet

Det er din kropp, men han har jo rett til å mene hva han vil om at du skaffer deg en tatovering. Dumt av ham å bli sint, men at han synes det er stygt er jo helt greit. Han kan ikke tvinge deg til å gjøre eller ikke gjøre noe med kroppen din, men kjæresten din står selvsagt helt fritt til å tenne på eller mislike det. Jeg forventer ikke at forloveden min skal synes det er tipp-topp om jeg farger håret mitt lilla, selv om jeg forventer at misnøyen ytres på en ordentlig måte.

Anonymous poster hash: e9344...31e

• Liker 18
Skrevet

Jeg er helt enig med deg ts, din kropp er ditt hus og du bestemmer over deg selv. Selvsagt kan han mislike det, men å bli sint fordi du gjør som du vil med kroppen din høres rart ut.

• Liker 9
Skrevet

Tok en tattovering her om dagen, ikke stor. Men når typen så den ble han sinna! Hvorfor? Er jo _min kropp

Typen din bestemmer ikke over deg vet du :) Og han burde jo ikke bli sint pga det!!!! Forresten så er det sexy med strategisk plasserte og fine tatoveringer :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det var mer en reaksjon på at du har gjort noe så stort uten at han i det hele tatt har hørt noe om det?

• Liker 22
Skrevet

Hahaha da skjønner jeg at han ble sint. Få en litt mer smakfull tattovering, det der er på like lavt nivå som teite sitater på håndleddene.

• Liker 15
Skrevet

Hahaha da skjønner jeg at han ble sint. Få en litt mer smakfull tattovering, det der er på like lavt nivå som teite sitater på håndleddene.

Hva er det som er så dårlig med det? Om det er noe man knytter seg til og tar tatovering i forhold til det, så er det mange mil bedre enn standard tribal opplegg hvertfall...

Anonymous poster hash: a2621...04e

• Liker 5
Skrevet

Haha.

Ehm, jeg mener, så fint at du uttrykker din unike stil og personlighet gjennom blekk. Du er så flink og spesiell og sånn. Fatter ikke hvorfor han ble sint. Han er dum!

:overrasket:

• Liker 11
Skrevet

Jeg syns ikke han hadde rett til å bli sint, men jeg kan skjønne at han ble overasket hvis du bare tok den uten å planlegge eller noe. Jeg sier ikke at det er greit å bli sint, jeg mener... du bestemmer over din egen kropp, men var dette spontant? Kanskje han syns du burde tenkt mer over det. Sa du ikke til han at du skulle gjøre det? Det er jo ganske normalt å fortelle den man er sammen med når man skal gjøre noe litt "big deal", og tatovering er etter min mening "big deal". :)

Jeg hadde satte pris på å få vite det, hvis min kjære skulle ta tatovering, og jeg hadde nok blitt sjokkert om hun hadde bare gjort det. Selv om det var hennes kropp, som hun bestemte over selv.

• Liker 4
Skrevet

24wukax.jpg Nå gjennstår bare resten.

• Liker 5
Gjest Badebuksa
Skrevet

føler du deg bedre nå? :P
  • Liker 7
Skrevet

Det ble eksen min også når jeg tok. Eksen.

• Liker 4
Gjest Badebuksa
Skrevet

Det ble eksen min også når jeg tok. Eksen.

Eksen?
Skrevet

For nåtidens generasjon er det faktisk mer spesielt om man ikke har én.

Er bare en ting å si til det utsagnet: nuvel ;)

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...