AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Hei! Jeg har vært på visning. Inkludert meg selv var det 3 interessenter. Dette var første, og eneste oppsatte visning. Budrunde mulig f.o.m mandag. Kan det være jeg har gode muligheter her? Anonymous poster hash: e0909...336
ZebraTiger Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Det kan vel ingen vite. Hverken vi eller du aner hvem de andre to interesserte er, hvor mye penger de har, hvor langt de er villige til å gå for å¨få leiligheten, hvor mye du er villig/har mulighet til å gi og hvor langt du er villig til å gå for å få den. Umulig spørsmål, du får bare vente å se til budrunden på mandag (: 4
Juliette Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Enig med Zebra. Da jeg kjøpte min gamle leilighet (2009) var det en av få leiligheter som oppfylte kravene mine; sentral beliggenhet, eget soverom og kjøkken. Mange deltok på visning og jeg la raskt inn bud over prisantydning. Det skremte to stk, men den siste var like interessert som meg, og det tok lang tid før hun ga seg. Da jeg solgte i år ble det salg før visning fordi annonsen var lite sett på finn, og to av tre som hadde bedt om salgsoppgave var OBOS-medlemmer. Leiligheten gikk for 300.000 over takst, langt mer enn tilsvarende boliger. Jeg hadde kun en kjøper som altså virkelig ville ha leiligheten. Med andre ord ; veldig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 det er helt umulig å si noe om, det skal bare to stk til for å drive en budrunde Anonymous poster hash: 77470...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå