Gå til innhold

Bukse som gir 'rumpeløft'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg har hørt snakk om en type bukse som visstnok skal gi en form for rumpeløft?? Er det noen her som vet hva jeg mener? Jeg kunne sårt trengt et lite løft der bak ja :plystre::icon_lol:

Anonymous poster hash: c73dc...af8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levi`s sine forskjellige curve modeller er til nå de beste for bakenden jeg har vært borti.

Men direkte løft gir de ikke, til det må du trene styrketrening :)

Anonymous poster hash: 1a7f2...073
  • Liker 1
Skrevet

trening, trening og atter trening!

Anonymous poster hash: 1e81d...a7f
  • Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

7 jeans, om jeg husker rett, gir deg en kjempefin rumpe.

Skrevet

Har du hengeræv? :fnise:

Anonymous poster hash: 85250...c9c
  • Liker 2
Skrevet

391_548886951804021_1200541713_n.jpg

Slik? Dette er faktisk en bukse som visstnok være laget for nettopp det - forme en penere rumpe :-)

Anonymous poster hash: 1bf9e...a31
  • Liker 2
Skrevet

Slik? Dette er faktisk en bukse som visstnok være laget for nettopp det - forme en penere rumpe :-)

Det så ut som en tights, blodharry.

• Liker 4
Skrevet

Navn på buksa?

Anonymous poster hash: edc3d...d2f

Skrevet

Får ganske fin rumpe av levis sine nye, husker ikke helt navnet på modellen, men det er iallefall den som har "minst" cruve eller noe sånn :P

Også G-star!

Gjest mariast
Skrevet

Bukser med tette baklommer og lave liv gir rumpeløft uten at du må løfte en finger.. :-)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den buksa der var nice på en såpass smekker figur da. Men får noen ganske dårlige bilder i hodet om jeg forestiller den på noen med 30 kg for mye...

Skrevet

Den buksa der var nice på en såpass smekker figur da. Men får noen ganske dårlige bilder i hodet om jeg forestiller den på noen med 30 kg for mye...

Det er mulig den er tenkt til normalvektige jenter :sjenert: ? Tror det er mye som ikke ser så flatterende ut på en med 30kg for mye.. :) Men kanskje den vil gi et ekstra boost til dem med 5-8kg for mye? :klo:Ikke vet jeg.. :-)

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg tenker på den tightslignende designen, kan fort bli uheldig om mye henger og slenger. Men jenta i den reklamen hadde perfekt kropp fra før av da, hva med å bruke en som trenger et løft? :P men er jo typisk da.

Skrevet

Syntes de var ganske kule jeg! Fant et random bildet på nettet av vanlige damer 😄

Skrevet

Skrevet

Æsj, glem det.. Bildet kommer ikke med 😕 Har ikke gjort sånnn med telefonen før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...