AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg har ingen venner, men har lyst å gå på byen. Er det rart å gå ut alene på disco som en ensom ulv? Anonymous poster hash: 4c4b4...c0b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Nei. Det går helt fint. I alle fall om du er flink til å prate med andre. Anonymous poster hash: 23cfd...767
Schweppes Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 En fin måte å komme i kontakt med nye mennesker på.
Gjest Snørev Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Går helt fint, men tør du å ta kontakt med folk? Om du bor i en by ville jeg lagt ut annonse hos aktivitesvenner.no eller en lignende side. Det er nok av foøk som vil gå ut på byen med deg.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Går helt fint, men tør du å ta kontakt med folk? Om du bor i en by ville jeg lagt ut annonse hos aktivitesvenner.no eller en lignende side. Det er nok av foøk som vil gå ut på byen med deg. Nei tør ikke det, men takk for tips Anonymous poster hash: 4c4b4...c0b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Hvor bor du da? Hvor gammel er du? Jeg vil også på byen :D Anonymous poster hash: ad1c0...c58
Hecubaa Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Hvis du er veldig sjenert av deg så tror jeg ikke at en bytur alene er tingen 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Hvis du er veldig sjenert av deg så tror jeg ikke at en bytur alene er tingen Eller så er det nettopp det som ér tingen. For å utfordre seg selv, komme seg ut av komfortsonen og utvikle seg. Hadde jo sannsynligvis blitt mindre og mindre sjenert for hver gang. Anonymous poster hash: 502a9...89b 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 Jeg har gjort det en del ganger, og hver gang har jeg møtt på noen jeg kjenner fra før som spør hvem jeg er der med. Når jeg sier ingen, så inviterer de meg til å henge med dem i stedet.
Gjest JakeGreen Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 (endret) Du tenker nok at alle ser på deg og lurer på hvorfor du kommer alene, men sannheten er at ingen bryr seg. Og om noen legger merke til deg tenker de helt sikkert at du er der for å møte noen venner. Har gjort det mange ganger og kommer til å fortsette med det. Av og til har jeg ikke lyst å gå ut med venner og føler ikke for å prate med noen, men har lyst på litt lidenskap eller se på folk før jeg legger meg. Eller så er ikke vennene mine tilgjengelige og jeg har ikke lyst til å sitte hjemme eller gå på kino. Kjør på. Fra en ensom ulv til en annen. Endret 17. august 2013 av JakeGreen 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Du tenker nok at alle ser på deg og lurer på hvorfor du kommer alene, men sannheten er at ingen bryr seg. Og om noen legger merke til deg tenker de helt sikkert at du er der for å møte noen venner. Har gjort det mange ganger og kommer til å fortsette med det. Av og til har jeg ikke lyst å gå ut med venner og føler ikke for å prate med noen, men har lyst på litt lidenskap eller se på folk før jeg legger meg. Eller så er ikke vennene mine tilgjengelige og jeg har ikke lyst til å sitte hjemme elle gå på kino. Kjør på. Fra en ensom ulv til en annen. Ja det er akkurat det, du føler at alle ser på deg og tenker at han er en einstøing med null venner. Og det er riktig jeg har null venner. Kanskje jeg møter noen kjente, men har aldri blitt invitert sammen med de. Men som du sier så bryr ingen seg om andre, de vet jo ikke om jeg er alene eller skal treffe noen. TS. Anonymous poster hash: 4c4b4...c0b
Gjest JakeGreen Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Ja det er akkurat det, du føler at alle ser på deg og tenker at han er en einstøing med null venner. Og det er riktig jeg har null venner. Kanskje jeg møter noen kjente, men har aldri blitt invitert sammen med de. Men som du sier så bryr ingen seg om andre, de vet jo ikke om jeg er alene eller skal treffe noen. TS. Anonymous poster hash: 4c4b4...c0b Synes du skal prøve det i hvert fall! Den første gangen jeg gikk ut alene hadde jeg kun som mål å ta en drink og så gå hjem etter det om jeg ikke følte for noe mer. Jeg var faktisk edru, så jeg drakk en brus. Kom i snakk med en mann på min alder som jeg ble snakkende med i en times tid før jeg ble lei og gikk hjem. Siden den gang har jeg gått ut alene mye og snakket både med kvinner og menn. Egentlig foretrekker jeg nok å gå ut med en liten gruppe, men det er gøy å gå ut alene også. Det er som et lite eventyr hver gang. Alt kan skje. Begynn med små steg.
Gjest Ozelot Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 Det går helt fint! Jeg drar alltid med venner til byen, men ender alltid opp med at vi ikke henger med hverandre, men driver med hver våre ting
happiest Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 Hvor bor du? Hvor gammel er du? Jeg kunne tenkt meg å gått på byen alene en gang for å bli kjent med nye, men vet ikke om jeg hadde turt! 1
Schweppes Skrevet 21. august 2013 #15 Skrevet 21. august 2013 (endret) Ja det er akkurat det, du føler at alle ser på deg og tenker at han er en einstøing med null venner. Og det er riktig jeg har null venner. Kanskje jeg møter noen kjente, men har aldri blitt invitert sammen med de. Men som du sier så bryr ingen seg om andre, de vet jo ikke om jeg er alene eller skal treffe noen. TS. Anonymous poster hash: 4c4b4...c0b Ikke nødvendigvis. Jeg har gått på byen alene maaange ganger - ganske enkelt fordi jeg vil gå alene. Bli kjent med nye folk(som jente er ikke det noe problem), danse og kose meg. Det gjelder å ha et åpent sinn, være litt kontaktsøkende og komme seg ut av sin egen komfortsone. Man har så godt av det iblandt! Men jeg ser ofte folk som helt åpenbart er på byen alene, som sitter med trynet nedi iphonen hele kvelden og ser sure ut. Da kan vel lett bli sett på som en viggo venneløs. Endret 21. august 2013 av Schweppes
kills Skrevet 23. august 2013 #16 Skrevet 23. august 2013 Jeg tror ikke jeg hadde lurt å gjøre det, men jeg kan ikke se noe galt i det. Jeg tenker aldri over hvem folk står sammen med og prater gjerne med mennesker som står alene like ofte som jeg prater med mennesker som står/er sammen med flere. Når jeg kommer i prat med mennesker jeg synes det er interessant å føre en samtale med, så forsvinner jeg alltid fra de jeg kom med i utgangspunktet uansett, så jeg kunne vel like så godt dratt alene i utgangspunktet.
Blackpuma Skrevet 24. august 2013 #17 Skrevet 24. august 2013 Jeg møtte en fantastisk mann som var ute alene for et par uker siden. Var litt skeptisk, men vi dater nå. Så alt er mulig
Björk_no1 Skrevet 24. august 2013 #18 Skrevet 24. august 2013 Why not har gjort det många gånger och syns det Er helt greit..... Du Er mer åpen för att snakke med folk og lära känna nytt folk.... Og det e alltid gøy
Gjest RompeRusk Skrevet 24. august 2013 #19 Skrevet 24. august 2013 Jeg har hatt mine beste byturer alene får alltid spandert mye av mannfolk, og mm kan egentlig velge og vrake i de man vil (etter min erfaring ) 1
rorodinbåt Skrevet 24. august 2013 #20 Skrevet 24. august 2013 Er jo ikke være enn man kan gå hjem om man synes det er ille. Har gått ut alene noen ganger og har alltid kommet i snakk med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå