Gå til innhold

Hvis en mann på 32år du synes er normal og ser bra ut sier at

Anbefalte innlegg

Skrevet

...han aldri har vært iforhold før hva tenker du da ?

Samt sier det som om det var helt normalt og ingen big deal.

Altså her dreier det som informasjjon man aldri kunne tenke seg kunne være tilfelle.

Hadde du bare blitt nyskjerrig på hvorfor og ikke "freaka" ut ? eller hadde vedkommende mistet såpass verdi der og da at det ble uaktuellt ?

Andre ærlige innspill på hvordan reaksjjonen og skepsisen hadde vært i etterkant?

Anonymous poster hash: fda1c...e56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...han aldri har vært iforhold før hva tenker du da ?

Samt sier det som om det var helt normalt og ingen big deal.

Altså her dreier det som informasjjon man aldri kunne tenke seg kunne være tilfelle.

Hadde du bare blitt nyskjerrig på hvorfor og ikke "freaka" ut ? eller hadde vedkommende mistet såpass verdi der og da at det ble uaktuellt ?

Andre ærlige innspill på hvordan reaksjjonen og skepsisen hadde vært i etterkant?

Anonymous poster hash: fda1c...e56

Det kommer litt an på.

Har han hatt mange sexpartnere, er han jomfru, eller midt i mellom?

Skrevet

Jeg ville ikke reagert i det hele tatt. Har flere pene og hyggelige kompiser og venninner i 30-årene som har vært aktive med utdannelse, karrierebygging, reising, vennekretsen osv, men som ikke har hatt seriøse forhold. Det er ikke så uvanlig:-)

• Liker 6
Skrevet

Det kommer litt an på.

Har han hatt mange sexpartnere, er han jomfru, eller midt i mellom?

sex,sex,sex,sex,sex

Anonymous poster hash: 7c96d...f3d

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde freaka ut. I hvert fall om han er jomfru. Dump han!

Anonymous poster hash: 98316...d8d
  • Liker 1
Gjest Snørev
Skrevet

Drit i å spor av tråden med kødd.

Skrevet

Jeg ville ikke reagert på manglende forhold, men jeg hadde stusset litt om han var jomfru. Jeg har aldri hatt noen seriøse forhold selv, uten at jeg regner meg selv som unormal

• Liker 2
Skrevet

Hadde likt det jeg, en partner som var seriøs og ventet på den rette. Ikke noe galt i det :D

Anonymous poster hash: 1706c...4f8
Skrevet

Hadde vært litt skeptisk som flere over her.

Men på en annen side er det jo alltid pluss med at det ikke finnes exer :)

Skrevet

Jeg ville mye heller hatt en som ikke hadde vært i et forhold enn en som hadde hatt 2-300 sexpartnere, som det ble diskutert i en annen tråd.

Fyren kaster seg ikke ut i det første og beste. Jeg ville tenkt at han var kvalitetsbevisst og ikke "oppbrukt".

Men med et forbehold: om han fortsatt bor hjemme hos mamma, så betakker jeg meg.

Skrevet

Jeg ville ha reagert positivt med mindre han hadde hatt en haug ons eller såkalte p***venner istedenfor å være i seriøse forhold.

Anonymous poster hash: 8167a...477
  • Liker 4
Skrevet (endret)

"Yay, han der kunne kanskje vært noe for meg!"

Endret av Cata
  • Liker 3
Skrevet

Vel, det fins oppegående kjekke menn som er jomfru eller har lite erfaring.

En mann jeg kjenner gikk på NHH og prioriterte studiene veldig. Han var også opptatt av sine få, nære og gode kompiser, friluftsliv, trening og å spise sunt.

Da han var 25 år hadde han toppkarakterer og fikk en veldig god jobb, og han møtte dama i sitt liv.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Anonymous poster hash: e4076...90b

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Helt ærlig tenker jeg at han kanskje aldri har fått det helt til med damene, pga angst eller selvbilde, og det er jo ikke hans feil. Så lenge han ikke vil kompensere med å ha 100% kontroll over dene ene dama han har greid å "fange", så er det greit. Mange bra gutter forblir jomfruer lenger enn de burde, spør du meg.

• Liker 2
Skrevet

ikke noe problem det.

vil heller ha en med lite/ingen erfaring enn en med en haug forhold bak seg.

gitt at han ikke har hatt en hel haug one night stands i stedet da.

Anonymous poster hash: 36c0e...480
  • Liker 1
Skrevet

Helt ærlig tenker jeg at han kanskje aldri har fått det helt til med damene, pga angst eller selvbilde, og det er jo ikke hans feil. Så lenge han ikke vil kompensere med å ha 100% kontroll over dene ene dama han har greid å "fange", så er det greit. Mange bra gutter forblir jomfruer lenger enn de burde, spør du meg.

This. Det er faktisk en del "normale" menn der ute som aldri får hverken eller kjæreste. De har rett og slett ikke de sosiale ferdighetene som skal til for å sjarmere ei dame. Og en slik mann kan jo ikke heller bare dra med seg ei hjem fra byen heller slik som kvinner kan med menn. Jeg har både en fetter og en nær venn som begge er oppe i tredveåra og som aldri har hatt sex eller vært i forhold før. Begge har utdannelse, leilighet, jobb, trener aktivt og er smarte og reflekterte, men har kommet totalt skevt ut i forhold til kvinner allerede fra ungdommen av. Trist å se sånne menn bare forbli single livet ut.

Anonymous poster hash: dcd20...8b1

• Liker 6
Skrevet

This. Det er faktisk en del "normale" menn der ute som aldri får hverken eller kjæreste. De har rett og slett ikke de sosiale ferdighetene som skal til for å sjarmere ei dame. Og en slik mann kan jo ikke heller bare dra med seg ei hjem fra byen heller slik som kvinner kan med menn. Jeg har både en fetter og en nær venn som begge er oppe i tredveåra og som aldri har hatt sex eller vært i forhold før. Begge har utdannelse, leilighet, jobb, trener aktivt og er smarte og reflekterte, men har kommet totalt skevt ut i forhold til kvinner allerede fra ungdommen av. Trist å se sånne menn bare forbli single livet ut.

Anonymous poster hash: dcd20...8b1

Godt poeng. Samme "fenomen" finnes også blant kvinner også, dessverre. Syns det er så utrolig synd at det skal være sånn :(

Anonymous poster hash: b129a...262

Skrevet

Er du litt eldre og jomfru, eventuelt relativt uerfaren er ikke det nødvendigvis en dårlig ting.

Jeg tenker da at det er tre grunner:

1. Angst og sosiale problemer, noe som kan løses, og kan gjøre deg enda mer attraktiv.

2. Enda ikke kommet ut av skapet som homofil? Det er aldri for sent ! :-)

3. Har en sterk overbevisning om å vente på den rette.

Nummer tre, har jeg litt vanskelig for å tro på, men om det faktisk er sant er det ikke noe unormalt.

Det å ikke ha vært i et seriøst forhold trenger overhodet ikke bety noen ting, ofte kan det være bedre enn menn som kommer med alt for mye bagasje.

Skrevet

Godt poeng. Samme "fenomen" finnes også blant kvinner også, dessverre. Syns det er så utrolig synd at det skal være sånn :(

Anonymous poster hash: b129a...262

Man finner ikke samme fenomen blant kvinner.

Anonymous poster hash: ad83c...67b

• Liker 1
Skrevet

Man finner ikke samme fenomen blant kvinner.

Anonymous poster hash: ad83c...67b

Eh jo, vet om flere som er i den situasjonen.

Anonymous poster hash: 5d7f1...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...