AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg møtte en fyr på sukker for en ukes tid siden.. Vi har snakket om det meste over meldinger/telefon, og virker som vi er enige om det meste. Alt fra når en vil ha barn til hvordan et forhold skal fungere. Jeg sender masse meldinger med fyren, og han virker bare god tvers igjennom. Han har ikke spurt om noe "puppe-bilder" og lignende, som de fleste fyrer på sukker gjør etter noen meldinger frem og tilbake. Jeg føler meg nesten betatt av fyren, går det an selvom vi bare har snakket over meldinger? Etter det han har fortalt så virker han nesten som Mr. Dream. Tror dere kjemien kan stemme i virkeligheten også? Hva er sannsynligheten for dette? Jeg kjenner jeg har så lyst på haan.. Anonymous poster hash: 23d3c...535
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Er det ikke bare å møte han da? Så får du en liten realitetssjekk på hvordan kjemi det vil være mellom dere. På nettet kan vi alle virke annerledes fra hvordan det er i virkeligheten. Men det er jo også sannsynligvis mange likheter rundt inntrykkene også da. Men man vet jo aldri. Anonymous poster hash: 6926f...2ee
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Ts her Jeg kan jo møte han, men problemet er at jeg studerer på vestlandet for tiden, mens han bor i Oslo.. Han snakker om å komme å besøke meg i Bergen, men skal han bo på hotell da eller skal han bo hos meg? Bor han hos meg blir det jo veldig klart hva som kommer til å skje, mens på hotell har vi på en måte mer valget.. Men blir det ikke feil at han skal betale for fly og hotell, og så går det helt rævva? Anonymous poster hash: 23d3c...535 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Kan det hende han kanskje kjenner noen han kan bo hos i Bergen, eller du i Oslo, for det første møtet? Anonymous poster hash: 5ed09...ad9
Nettinettet Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Ts her Jeg kan jo møte han, men problemet er at jeg studerer på vestlandet for tiden, mens han bor i Oslo.. Han snakker om å komme å besøke meg i Bergen, men skal han bo på hotell da eller skal han bo hos meg? Bor han hos meg blir det jo veldig klart hva som kommer til å skje, mens på hotell har vi på en måte mer valget.. Men blir det ikke feil at han skal betale for fly og hotell, og så går det helt rævva? Anonymous poster hash: 23d3c...535 Han bør bo på hotell og du bør uansett ikke ha sex med han. Det er heller ikke feil at han skal betale for fly og hotell, hvis han vil det, uten at han får noe igjen for det. Men hvis du vil og føler du har råd til det så kan du spørre om å dele på utgiftene.
Guybrush Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Å være betatt av noen kan jo skyldes så mangt - man trenger ikke møte en person ansikt til ansikt for å få et inntrykk av dennes personlighet - spesielt ikke om man er god til å stille de rette spørsmål samt er en god menneskekjenner. Jeg tror det er lettere å bli skuffet om betattheten er basert på utseendet enn på personlighet. Og om dere virkelig har pratet mye om andre ting enn rent overfladiske - og "ja/nei" type spørsmål er sannsynligheten langt større enn å møte en random person iallefall. Tenk på det som en opplevelse, du blir kjent med et nytt menneske som hittill virker flott. Hvor mye har du egentlig å tape på det kontra å gi blaffen Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Møt ham, men jeg ville ikke satset på at han skulle bo hjemme hos deg ved første møte Det er ikke alltid kjemien klaffer, det kan føre til en forventning om sex osv. Det er bedre å ta det litt med ro og bli kjent uten for mye press. Jeg vil egentlig tro at det kan bli hyggelig og kanskje grunnlag for et vennskap selv om det i "verste fall" ikke blir romantisk kjemi. Jeg har i hvert fall blitt veldig godt kjent med en jeg møtte via sukker for et år siden - jeg ble ikke interessert i ham, men vi har mye felles og mange fine samtaler. (også møtte jeg nåværende kjæreste der - vi hadde ikke så mye felles i utgangspunktet, tenkte jeg, men vi funker veldig bra sammen) Anonymous poster hash: 515d1...d6d
PanLi Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Så kjekt for deg Go for it!! Jeg ville nok møttes iallefall, og se hva du synes når dere møtes ansikt til ansikt. Jeg har synes jeg har hatt god kjemi med de fleste jeg har valgt å treffe via sukker, men når vi treffes så.... er det ingen "swung".. Det har vært nesten som å være med en venn eller kollega, og sånne har jeg jo allerede mange av! Håper det er annerledes for deg! Lykke til!!
Nelli83 Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Jeg fikk besøk av en jeg hadde snakka med på nettet lenge en gang... Han kjørte helt fra Trondheim til Stavanger for å besøke meg. Han bodde hos meg i en uke . Og vi hadde ikke sex en gang Selv om vi fort fant kjemien og alt det der . Men dessverre ble det en "bomtur" for han... Han likte meg litt bedre enn jeg likte ham så det ble ikke noe mer videre . Men uansett treff ham, det har man ingenting å tape på Lykke til .
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Ting bare klaffer Er sammen med en jeg har møtt via nettet, og vi matchet ganske før vi møttes. Når vi møtte hverandre første gangen, så var det bare full klaff Vi begge måtte senke forventningene, for dette var jo for godt til å være sant. Kan vel si at noen er ment til å være sammen, og det er vi Anonymous poster hash: 1b188...b78
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Jeg møtte en fyr på sukker for en ukes tid siden.. Vi har snakket om det meste over meldinger/telefon, og virker som vi er enige om det meste. Alt fra når en vil ha barn til hvordan et forhold skal fungere. Jeg sender masse meldinger med fyren, og han virker bare god tvers igjennom. Han har ikke spurt om noe "puppe-bilder" og lignende, som de fleste fyrer på sukker gjør etter noen meldinger frem og tilbake. Jeg føler meg nesten betatt av fyren, går det an selvom vi bare har snakket over meldinger? Etter det han har fortalt så virker han nesten som Mr. Dream. Tror dere kjemien kan stemme i virkeligheten også? Hva er sannsynligheten for dette? Jeg kjenner jeg har så lyst på haan.. Anonymous poster hash: 23d3c...535 Ja, men du må nok møte han. Anbefaler deg å ta deg litt tid på å bli kjent med han og se om det han sier faktisk er noe han kan stå for. Du må ikke la deg lure av førsteinntrykket, for det er veldig mye lettere å si de rette tingene enn å faktisk stå for det en sier. Men det finner du ut av etterhvert som du blir kjent med han ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå