Gå til innhold

Nylonstrømper.....igjen!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Unni36
Skrevet

Hallo

Jeg tror at jeg trolig har en av verdens dyreste klesvaner. Er det flere en meg som oppfatter strømpebukser og strømper (av Nylon) som et engangsprodukt?

Uansett hvor dyre strømpene er kaster jeg dem etter en gangs bruk. Selv om de er hele klarer jeg ikke å bruke dem en gang til!

Venninner har sagt at dette er sinnsykt :roll: men jeg klarer ikke å bruke dem flere ganger selv om de er hele. Nylonstrømper og strømpebukser forblir et engangsprodukt for meg. Å bruke dem to ganger ville være det samme som å spise varm smeltet iskrem!

Klem Unni

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, du har nok ikke verdens dyreste klesvane bare fordi du kaster strømpene dine etter kun en gang! :ler:

Skrevet

Hei

Jeg gjør akkurat det samme som deg! Fint å se at det er flere av oss.

Jeg klarer aldri å ta på meg de samme strømpebuksene to ganger! Som å bruke en brukt OB! Synes nylonstrømpene blir kjempe ekle etter en dags bruk - de går rett i søpla!

Mvh Kath

Gjest Unni36
Skrevet

Klarer dem bare ikke, selv om de er vasket - de blir rett og slett bare ekle og ufyselige!

Et svar sammenlikner dem med brukte tamponger, jeg har tidligere overfor venninner fortalt at jeg ser på dem som brukte plaster.....

Unni36

Skrevet

Ja, ja, hadde du hatt dårlig råd hadde du sikkert vasket dem. :wink:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

feite bomullstrømpebukser har jeg 3 av, brukes til korte skjørt, og de vasker jeg uten noe ekkelt noe. Men det er vel annerledes siden de er mer tykke...

Gjest Starya
Skrevet

Hadde jeg kjøpt slike til femtilappen og mer på klesbutikker hadde jeg vasket de. Kjøper som oftest i dagligvaren, de kastes.

Gjest turida
Skrevet

kaster dere strømpebuksa/strømpene selv om de ikke er ødelagte?

Det er det dummeste jeg har lest....

T

Gjest Madley
Skrevet

Kjøper bare sånne oroblue strømper og de synes jeg holder seg pent når jeg vasker dem i maskinen inni en vaskepose. Synes de er alt for dyre til å kaste :-?

Gjest Unni36
Skrevet

Om dem heter Orublu, Wolford eller what ever kaster jeg dem etter en dags bruk. Å vaske nylonstrømper blir som å vaske brukte plastere.

Får jeg hull på en strømpe så kaster jeg dem naturligvis med en gang.

Nylonstrømper er pent men det er og blir et engangsprodukt.

Unni36

Gjest Madley
Skrevet

Ikke enig i det hele tatt Unni36, men hver sin smak :wink:

Skrevet

Kaster du trusene dine også?

De blir jo skitnere...

Gjest Berthha
Skrevet

Helt enig med Unni36!

Brukte nylonstrømper kastes etter bruk.

God helg ! Hilsen Berthha

Gjest Slugga
Skrevet

Herregud!

Du kan da ikke kaste hele strømpebukser bare fordi du har brukt dem èn gang.

:roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Selv bruker jeg dem til de blir slitt og da bruker jeg dem bare hjemme til de ryker.

Jeg vasker dem flere ganger uten at det har noe å si.

Go´helg hilsen slugga

Gjest angel225
Skrevet

Hærregud ! er dere helt på jordet eller????

Hvorfor kaste strømper og strømpebukser etter en gangs bruk.........helt idiotisk spør du meg

Skrevet

Litt mange "like" gjester her......Noen som prøver å få igang en teit diskusjon??

Skrevet
Hallo

Jeg tror at jeg trolig har en av verdens dyreste klesvaner. Er det flere en meg som oppfatter strømpebukser og strømper (av Nylon) som et engangsprodukt?

Kansje du har bedre råd enn verden har godt av? :wink:

Skrevet

Ettersom jeg bruker nylonstrømpebukser stort sett hver dag og kjøper av en type som koster ca. 50 kroner sier det seg selv at de vaskes så lenge de er hele. Kan da ikke kaste 18250 kroner rett i søpla i løpet av et år???

Uansett så går de fort nok i stykker av seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...