Bitte Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Kom igjen jenter og gutter: HVordan kan jeg på en positiv måte overraske en mann i sengen? Er ganske frigjort seksuellt,og er ikke redd for å prøve nye ting.... Er det noe dere har gjort med typen,som dere VIRKELIG har fått respons på? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 En gang bandt jeg ham fast, satte bind for øynene og øretelefoner med deilig musikk slik at hat verken kunne se eller høre hva jeg gjorde med ham. Deretter koste jeg med ham etter alle kunstens regler med hender, lepper, munn og resten av kroppen. Avsluttet med å ri ham inn i solnedgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 22. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. april 2004 Hmmm..... kult! Det er absolutt notert....men kunne godt tenke meg litt flere forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glammy Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Lag middag til han kun iført forkle og høyhælte sko, og server maten med deg selv som bord etterpå. Husk at noen menn ikke takler så bra å ikke ha kontrollen, så full binding og den slags kan fort bli feil på feil type mann... Ellers, hm har du sjekka tråden på samliv om "spontanerotiske overrskelser"? der er det en del tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå