Gå til innhold

Holder ikke dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Sengaia
Skrevet

Jeg leser mye nyttig på KG, og jeg får mange gode svar.

Men når jeg ser på andre tråder så føler jeg meg skikkelig mislykka... men prøver å rette det opp med at jeg får jo til NOE hvertfall. Det er så mange her som vil veie veldig lite. Selv er jeg 1.67 og vingler fra 64-65 kg, og ser på det som normalvektig, selv om jeg gjerne vil ned bare et par kilo. Jeg trener litt styrke hver dag, og går mye turer. Er ikke det bra nok? De hørtes så mye mer voldsomme ut de jeg leser om her... men nå vet dere åssen jeg trener. Er det "bra nok", og jeg spiser ganske sundt. Moderat lavkarbo, nå er jeg på sykehus der 90% av all maten er karbo, men er på'n igjen til mandag. jeg drikker bare vann, masse grønnsaker, lavkarbobrød, salat, egg, kylling, makrell i tomat, hjemmelaga kylliggryte... mye lavkarbo her, og den treninga. Er det godt nok for å være sunn og få litt muskler på kroppen? Jeg vil ikke gå ned 20 kilo og se ut som en anoretisk Barbie, bare være sunn i kosten, og få litt muskler på den dvaske kroppen

Er det da sånn at dette ikke holder, kanskje...?

OBS: jeg er IKKE ute etter å gå ned 15 kilo eller noe, vil bare være sunn og få litt muskler, og håper på at dette er bra nok :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar det som står her med en klype salt

Anonymous poster hash: d1b76...0be
Gjest Sengaia
Skrevet

Ja... skulle lagt meg tidligere i går. Bare glem det ;P

Skrevet

Noen trener for å holde seg sunne, andre trener for å bli tynne. Det kommer jo an på hva du er ute etter. Du virker jo som om du er sunn da i hvert fall - i massevis! :)

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Så lenge du føler deg vel med deg selv, spiser god og sunn mat og er aktiv så skal du ikke tenke på hva andre gjør. Folk er forskjellige og har forskjellige mål og forskjellig syn på hva livsstil de vil føre. Ikke la deg påvirke av det.

Jeg sammenligner ikke min mat, trening og vekt med andre. Min livsstil funker for meg og gjør meg lykkelig. Du har din og har det bra med det :)

• Liker 1
Gjest Sengaia
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg blir bare veldig usikker når jeg leser om andres trening, kosthold, vekt osv. Jeg har funnet ut at jeg ikke må lese sånt, hvertfall ikke før jeg er litt tryggere på at det er godt nok som det er :)

• Liker 1
Gjest Sengaia
Skrevet

Det var en tankevekkende og interessant artikkel, -tusen takk!

Skrevet

Du høres nå kjempeflink ut :) Tror du er flinkere enn gjennomsnittet, for å si det sånn :)

Gjest Sengaia
Skrevet

Du høres nå kjempeflink ut :) Tror du er flinkere enn gjennomsnittet, for å si det sånn :)

Så bra å høre :)

Jeg må vel bare prøve å føle meg litt flinkere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...