Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skilt for noen måneder siden, singel og er på 5.året forelsket i en som jobber på samme sted som meg. Han er gift. Jeg holder meg unna og flørter ikke eller gir noe upassende oppmerksomhet. Allikvel går ikke forelskelsen over! Greit nok da jeg var gift, men nå som jeg er singel holder det meg liksom tilbake fra å møte andre.

Jeg trenger alle gode tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør først være singel og føle den friheten dette gir deg. Å binde deg til en ny etter 5 mnd er altfor tidlig!

Forelskelse,? er denne mannen som du forelsket deg i årsaken til at du ville skilles?

Forelskelser skal nytes og helst sammen med den du er forelsket i.!

Du bør trå varsomt for å ungå å ofre jobben din for en mann,at han er gift er jo hans problem!

Gjest Badebuksa
Skrevet

Tenk deg han når han sitter på do og bæsjer eller noe.. Turnoff?

• Liker 1
Skrevet

- Unngå mest mulig kontakt. Hvis dere jobber nært sammen skjønner jeg at det er vanskelig, men hvis det er mulig å distansere seg, gjør det så godt du kan. Åpner det seg en mulighet til å joobe i en annen avdeling eller være fysisk lenger fra ham, gjør det. Ikke ha noe privat kontakt, i hvert fall ikke sosialt media.

- Distraksjoner. Du bør møte nye menn så ofte som mulig. Det er godt mulig du dyrker denne forelskelsen for å fylle et tomrom (et emosjonelt et da du var gift, et fysisk et nå når du faktisk er singel). Han er gift, så du vet innerst inne at det kommer aldri til å skje.

Skrevet

Takk for svar! Antagelig dekker jeg et emosjonelt behov, det er ikke noe fysisk. Og vet at det ikke vil bli noe forhold ut av dette.

Samtidig føler jeg meg ikke klar til å date etter skilsmissen ennå, og da sitter jeg vel fast i dagdrømmer i stedet. Sånn sett blir det litt vanskelig å komme seg videre...

Men godt tips å prøve å se han for meg når han sitter på do!

Skrevet

Jeg var håpløst forelsket på ungdomskolen i 3 år. Det fikk over for meg da jeg begynte på vidergående for da sluttet jeg og se henne vær dag. Og etter vært glemte jeg henne helt

Anonymous poster hash: cc141...a18
Skrevet

Jeg var håpløst forelsket på ungdomskolen i 3 år. Det fikk over for meg da jeg begynte på vidergående for da sluttet jeg og se henne vær dag. Og etter vært glemte jeg henne helt

Anonymous poster hash: cc141...a18

Ny jobb hadde sikkert vært lurt, men jeg liker jobben min og har ikke lyst til å bytte. Men vet at det sikkert hadde gjort at det gikk over, det holdes varmt fordi vi ses hver dag..
Skrevet

Tenk deg han når han sitter på do og bæsjer eller noe.. Turnoff?

Fungerer neppe for en som jobber innen pleie......... :fnise:

Gjest Badebuksa
Skrevet

Fungerer neppe for en som jobber innen pleie......... :fnise:

nei, det er nå så. Selvom jeg ikke tror at de heller går rundt og tenker på at mannen i deres liv (der og da) bæsjer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...