Gå til innhold

Mor lar datter på 16 år reise alene til Tyrkia

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hun har selvfølgelig også gitt tatoveringer til døtrene og piercet navle på 10-åringen.

Far var helt imot dette, men blir rett og slett fullstendig ignorert.

I dag forteller datter som nå er 22 at moren hadde presset henne til å tatovere seg da hun var 16. Hvis hun gjorde det så skulle hun få forskjellige kjekke ting, og hvis ikke hun gjorde det ble det ingenting.

Mor har hovedomsorgen, og far treffer dem hyppig når som helst de vil komme.

Å la datter på 16 reise til Tyrkia alene er ikke noe far ønsker men hvordan kan han gå fram?

Mor bruker dette på en vond måte, ved å først bygge opp forventningene og deretter si at far vil ødelegge.

Så blir 16-åringen skuffet og lei og føler at far ødelegger alt og er stygg.

Denne gangen forstår jeg at far ikke bryr seg om hva noen mener, han ønsker overhode ikke at hun skal reise alene, men hva kan han gjøre?

Hvordan kan han gå frem på best mulig måte i denne situasjonen?

Endret av Rakel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du tilfeldigvis far? Kan ikke hun på 22 gi beskjed til moren da om ikke faren har noen innvirkning?

Skrevet

Barnevern?

Det er vannvittig å la en 16-åring reise alene til Tyrkia!

Anonymous poster hash: 642f2...57f
  • Liker 1
Skrevet

Denne moren ønsker tydeligvis mest av alt å være kul venninne, ikke mor og ansvarlig omsorgsperson. Reiser datteren sammen med venner? Det er vel fortsatt slik at mindreårige må ha reisefølge som er over 18?

Tror også jeg ville gått gjennom datteren på 22. Denne oren kommer ikke til å høre på far uansett. Hadde jeg vært far hadde jeg gått til retten for å få full omsorg for mange år siden.

Anonymous poster hash: 0750a...aea
  • Liker 1
Skrevet

Om jenta i dag er 22 år så er det vel for sent å si noe til barnevernet. Hvorfor gidder du å ta opp dette her? Det er ikke noe vi kan gjøre med det.

Anonymous poster hash: afef7...bde
Skrevet

Om jenta i dag er 22 år så er det vel for sent å si noe til barnevernet. Hvorfor gidder du å ta opp dette her? Det er ikke noe vi kan gjøre med det.

Anonymous poster hash: afef7...bde

Det er jo ikke jenta på 22 som skal reise alene til Tyrkia, det er lillesøsteren på 16...

Anonymous poster hash: 0750a...aea

• Liker 1
Skrevet (endret)

Navle piercing til en 10-åring??!! :sjokkert: Hva er det som skjer med verden?! Hva skal en jente på 10 med navle piercing?!

Endret av Chiyo
Skrevet

Jeg er enig, gå gjennom storesøster. Hun kan ha bedre innflytelse på lillesøster og kanskje også mor.

Evt går det an å gjøre et kompromiss, hvis 22 åringen er oppegående og ansvarlig så kan hun dra et sted (som er nærmere og ikke så party-orientert) med lillesøsteren. Hvis det uansett er en ferie som skal skje i nær fremtid, så bytt den ut med noe annet.

Jeg dro til Frankrike med min 22 årige søster som 17-åring, det var et område vi var kjent med og foreldrene mine syntes det var greit iom at jeg var voksen for alderen og var med familie.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke far, men ser alt som skjer og føler med vedkommende.

Datter på 16 har vært med på mor sine syden reiser siden hun var 12 og utifra bildene er det mest fest, barer og tyrkiske gutter ferien ha dreid seg om.

Datter har jobbet selv og skaffet penger og mor synes det er helt flott at hun bruker disse pengene på reise med venninne.

Jeg regner med at reisen allerede er kjøpt og betalt av datter og mor, så det blir veldig vanskelig for far å mene noe annet nå.

Han er helt imot dette, og ønsker ikke at hun skal reise alene til syden så ung.

Endret av Rakel
Skrevet

Faen, jeg gir opp menneskeheten av å lese slike tråder.

• Liker 1
Skrevet

Som sagt - en 16-åring som får reise på feste-tur til tyrkia alene, det kan fort bli barnevernsak av det... Dette må far ta tak i og få stoppa!

Tips anonymt?

Anonymous poster hash: 642f2...57f
  • Liker 2
Skrevet

Liker hun å få døtrene til å se ut som prostituerte, tramp stamp og navlepiercing... Ugh.

Tips barnevernet og barnets lærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...