Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake skrev jeg i pur glede om at jeg hadde truffet en kar på blind date,som virket interessert i meg. Vi snakket og sendte meldinger hver dag...90% av gangene med han som initiativtaker....og hadde det kjempe koselig sammen. Så plutselig før forrige helg kom det ingen natta melding. Første gang siden vi traff hverandre...og ingen meldinger dagen etterpå. Jeg ville ikke mase,så jeg ventet på at han skulle gi lyd fra seg.

Jeg traff han tilfeldig ute på Lørdag....og da fikk jeg vite at han hadde hatt fest i helgen..og ikke invitert meg. Kanskje ikke så rart...men allikevel litt underlig,siden vi har hatt så hyppig kontakt.

Jeg har nå holdt en lav profil....ikke gitt lyd fra meg(siden forrige Torsdag). Og han er tausere enn før.

Jeg tror kanskje ikke han er så interessert lenger.....regner med at dere er enige i det?

Samtidig for jeg kose meldinger i blant....

Blir jo så sinnsykt forrvirret!

Skal jeg gidde å kaste bort tid på dette - begynner jo å bli litt bettatt...og vil ikke bli såret igjen.

Noen råd....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre han om det har skjedd noe siden han er forandret?Spør om du har gjort noe galt eller om det er bare han som ikke føler noe for deg lenger?Fortell han at du begynner å få følelser for han og at du setter pris på ærlighet og ikke vil bli såret.

Lykke til

Skrevet

Takk for svar!

Det eneste problemet med å spørre om det er at det er et typisk spørsmål som skremmer menn bort.....i hvertfall de jeg har truffet!

Er liksom det jeg er redd for.

Magefølelsen min sier ikke så mye i denne situasjonen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville gitt han tid. Vært tålmodig. Vise interesse uten å være påtrengende. SMS er jo veldig uforpliktende. Send noen hyggelige meldinger slik at han vet at du ønsker mer kontakt. Er jo mulig at han også er usikker på deg. Hvis han ikke svarer er han sannsynligvis ikke interessert i mer. Trenger ikke å ha noe med deg å gjøre. Kanskje han ikke er klar for et seriøst forhold og derfor "bremser" litt nå.

Skrevet

Gjest: Er vel det jeg mistenker. Og det er jo det som ofte skjer med meg,altså.... At det er så voldsomt mye oppmerksonhet i begynnelsen - og deretter stopper helt opp.

Er sikkert noe jeg utstråler,eller gjør som jager dem.

Prøver å være tilbakeholden og ikke gi så mye.....det pleier visst å funke. Spille litt hard to get.

Før var jeg litt for ærlig med følelser og fortalte alltid hvis jeg var interessert...da forsvant de fort,gitt! :ler:

Synes det er kjipt at kjærlighet er et spill.....vanskelig.... :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, kjærligheten kan være vanskelig. Særlig i begynnelsen av et forhold. Og også hvis forholdet blir seriøst og man skal vurdere om dette er den personen man vil dele livet med. Da er man kanskje usikker både på hva en vil selv og hva partneren vil. Derfor viktig å ta tiden til hjelp. Må jo finne ut om man passer sammen. Men ville ikke spille "hard to get". Vær deg selv uten å forvente for mye av han eller presse han. Hvis han er den rette for deg liker/elsker han deg som du er. Han trenger kanskje bare mer tid for å bli sikker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er sikkert en annen jente som får all hans oppmerksomhet nå...samtidig holder han deg litt på gress, sånn i tilfelle dette andre skjærer seg ...... :hoho:

Skrevet

Enig i det..tror også han har hoppet fra meg til en annen.

Derfor har jeg besluttet å stenge døra!

Gidder ikke være noens "nest best"

Her er det bare å være realistisk - uansett hvor vondt det måtte gjøre.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kan jo tenkes at han rett og slett synes han har fått liten respons fra deg.

Vi snakket og sendte meldinger hver dag...90% av gangene med han som initiativtaker

Hva om du prøer å være litt mer pågående?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en fin balanse mellom å vise for mye og for lite interesse i startfasen av/før et nytt forhold. Du har brent deg tidligere på at du har vist for mye for tidlig, men nå høres det ut som om du kanskje har gått for langt den andre veien.

Det høres jo ut som om han likte et eller annet ved deg, men hvis jeg setter meg i hans sko, så hadde jeg på et punkt blitt usikker på om det eneste som holdt kontakten mellom oss ved like var mine meldinger. Det er godt mulig at han har følt seg som den overivrige, og dermed kastet ballen over til deg for å ikke virke for pågående. Du skulle sendt en godnattsms til han den kvelden du ikke fikk en fra ham. Hvis du synes at det er masete å skrive en melding, er ikke da den som virkelig maser, han? Siden han har tatt det første skrittet i 90 % av tilfellene mener jeg. Nei, du synes ikke det. Og det ville ikke han synes om deg heller. Men når du ikke gir ham respons på eget initiativ er det mulig at han tror du er likeholden, og bestemmer seg for å ikke bruke ytterligere tid på det han tror aldri vil bli til noe uansett.

Det kan selvfølgelig være jeg tar totalt feil, tross alt kjenner jeg kun historien gjennom ditt innlegg, men det er verd å prøve å gjennoppta kontakten med denne personen. Si at det er en stund siden sist nå, spør om dere skal finne på noe. Du har ingenting å tape. Sier han nei, og jeg har feil, er det verste som kan skje at dere ikke snakker sammen mer, men det er jo ikke ulikt situasjonen i dag. I beste fall har jeg rett, og det kan være begynnelsen på noe.

Som sagt, mulig jeg bommer totalt her, men jeg holdt på å miste the man of my dreams en gang for over fire år siden, fordi jeg ikke viste ham hva jeg ville. Istedet la jeg min lit til at han skulle holde ut og fortsette å være interessert i meg uavhengig av min respons. Jeg tok mot til meg, og nå har vi fått et forhold som både enkelte av hans kompiser og mine venninner er misunnelige på.

Gjest -kebolle
Skrevet

Bra, Viva! Du er i grunnen lur du :-)

Gjest Madley
Skrevet
Det er sikkert en annen jente som får all hans oppmerksomhet nå...samtidig holder han deg litt på gress' date=' sånn i tilfelle dette andre skjærer seg ...... :hoho:[/quote']

:sinna:

Fatter ikke at sosiale antenner kan være så totalt manglende at folk får seg til sånt jeg,...

Gjest Fighter
Skrevet
Det er sikkert en annen jente som får all hans oppmerksomhet nå...samtidig holder han deg litt på gress' date=' sånn i tilfelle dette andre skjærer seg ...... :hoho:[/quote']

Og dette synes du er morsomt? :-? :o :roll:

Skrevet

Til den som måtte være interessert: I går fikk jeg mitt svar på den avstanden som bygget seg opp mellom oss. Han merket at jeg begynte og bli betatt og fikk litt hetta.

Han sa at han ikke ville miste meg seksuellt og som venn...men visste ikke om han ville noe mer.

Jeg sa jeg ikke ville være hans lille elskerinne...og at følsene mine ikke var forenelige med å bare være bruk og kast.

Jeg sa jeg ikke ønsket videre kontakt - her ser jeg jo at jeg bare kommer til å bli såret.

Føler meg faktisk lettet i dag - nå kan jeg endelig bevege meg videre!

Sukk :wink:

Skrevet

You go girl!!

Bra han er ærlig i allefall da! Blir litt lettere for deg å gå videre med hodet hevet høyt på den måten.

Lykke til videre da!

Skrevet

Syntes også det var bra han endelig var ærlig....selv om han har sendt ut ganske andre signaler.

Jeg er mange kilo lettere i dag - og jeg føler meg bra som klarte å ta denne avgjørelsen!

Gjest -kebolle
Skrevet
Til den som måtte være interessert: :wink:

Jepp, er interessert, og syns det er veldig ålreit når folk følger opp sine egne tråder altså! :)

Du gjorde nok det rette. Det er jo trist når det ikke er gjensidig, men jo før en da kutter ut, jo bedre.

Skrevet

Innrømmer at mitt problem ofte er at jeg heller vil ha litt,enn ingenting.

Men man lærer hele tiden..og jeg er så voksen at jeg nå vet hva jeg fortjener og behøver for å ha det bra.

Siden jeg fremdeles har følelser for han,håper jeg han respekterer mitt ønske,og lar meg være i fred - ellers kan det bli vanskelig. :roll:

Tror hverken han eller jeg er tjent med å fortsette i samme duren...:)

Men kommer nok til å savne han....det gjør jeg. Men han er heldigvis ikke den eneste mannen i verden - og godt er det.

Livet går alltid videre.... :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...