Gå til innhold

Hvor lenge varer festen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt invitert i mitt første bryllup. Vielsen er tidlig på formiddagen. Og middag/festen starter ca kl 17. Hvor lenge er det vanlig å la den festen vare? Til litt utpå kvelden, 22ish. Eller til langt utpå morgenkvisten? :)

Lurer fordi min bestevenninne har bursdagsfest samme dagen og jeg gjerne ville rukket begge deler. Men om det viser seg at bryllupsfesten varer til langt på natt kommer jeg ikke til å gå tidligere pga en annen fest.. Hva har dere vært med på? :)

Anonymous poster hash: b0cc4...7c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig tam bryllupsfest hvis den slutter klokken 22.

• Liker 2
Skrevet

De siste dro vel fra nasch i 8-tida neste morgen :P Ellers tror jeg gjestene måtte forlate bryllupslokalet i 3-tida :)

Skrevet

Til langt utpå morgenkvisten er mest vanlig ;)

Anonymous poster hash: 2934a...938
Skrevet

Trur jeg reiste fra det siste i 4tia :laugh:

De andre har vart noe kortere, men trur ikke du rekker bursdagsfest!

Skrevet

Vår sluttet klokken 01:00, og da virket det som de fleste i grunn var fornøyde. Middagen var forøvrig ferdig i 19:30-tida.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kommer an på når de blir ferdige med middag, vals og kake. Mange varer til utpå morgenkvisten, og hvis lokalet stenger tidlig så hender det at det arrangeres nach. Tror ikke du rekker bursdagsfest altså.. :-)

Skrevet

.. Jeg tror dessuten at du kommer til å ha det så gøy i bryllup at du ikke vil i bursdagsfest :D

Skrevet

Holder iallefall til 1 - 2..

Vet om ei som gjore dette i bryllup, gikk tidlig pga en bursdagsfeiring, ble ikke godt mottat av brudeparet..

Skrevet

Jeg hadde synes det hadde vært en veldig merkelig ting å gjøre!

Skrevet

Lokalet vårt stenger kl 03, så da må de siste gå derfra i allefall. Det er lov å si at man har lovt seg vekk for å rekke begge deler, var i bryllup i dag hvor lokalet stengte kl 20, og noen dro før pga bursdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...