Gå til innhold

Liker du best myke eller røffe menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva setter du mest pris på av en myk og en røff mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god miks, tenker jeg.

Anonymous poster hash: ea9ed...f24
  • Liker 4
Skrevet

Spørst hva du mener med myk og røff.

Det blir jo en blanding uansett på en måte. Ingen liker jo at fyren bare er en av tingene liksom :)

Men, hvis jeg skal svare så må jeg si røff. Jeg liker jo å få bekreftelser og kjærlighet. Men jeg liker ikke alt det sukkersøte greiene.. Blir litt kvalm av sånnt.

Så må nok si en røff mann! :)

• Liker 4
Skrevet

Han må være begge deler.

Anonymous poster hash: b8772...ee4
  • Liker 2
Skrevet

Vel, om en har det mentale på plass, så er en jo som regel begge deler anywho.

Hyggelig å høre at vi er foretrukket da. :)

Anonymous poster hash: d6fd2...606

• Liker 1
Skrevet

Mer røff enn myk, men han kan ikke være av typen som ikke kan vise følelser i det hele tatt.

• Liker 1
Gjest sophia21
Skrevet

Heller mest mot myk. Han kan ikke være noen machisto, han skal være snill og respektere meg, og kunne vise følelser. Men han må respekt for seg selv, kunne si fra og ikke la seg bli tråkket på.

Røffe karer har jeg dessverre altfor dårlige erfaringer med.

Men det kommer jo an på hva man legger i disse uttrykkene.

• Liker 2
Skrevet

En myk røffing! ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker myke menn.

• Liker 2
Skrevet

Røff på utsiden og myk på innsiden :)

• Liker 5
Skrevet

Røff på utsiden og myk på innsiden :)

En som er stor i kjeften, men løper hvis det blir farlig?

Anonymous poster hash: 679c4...3ac

• Liker 3
Skrevet

En som er stor i kjeften, men løper hvis det blir farlig?

Anonymous poster hash: 679c4...3ac

Nå trenger vi ikke alltid å tolke alt på den negative måten? :) En som ser ganske stor og tøff ut, men som viser seg å være snill og god på innsiden.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Svar som "røff på utsiden og myk på innsiden" og "en myk røffing" er vel svaret på hvorfor mange kvinner aldri finner drømmemannen eller ender opp misfornøyd. De vil ha en bad guy som er god bare for dem, og ender opp med å forsøke å konvertere en mann som ikke er på utkikk etter å slå seg til ro. Som regel må man velge mellom en mann som tilter mer mot tøffelhelt eller en som er mer bad all around. Det er selvsagt flere sider av en person, men man er enten primært maskulin eller feminin i tankesettet.

Jeg foretrekker en genuint maskulin mann fremfor en myk en. Er feminin som kvinne selv og trenger en mann som tar charge, er bestemt og uemosjonell. Jeg klarer ikke å bli seksuelt tiltrukket av en mann med typiske feminine karakteristikker. Det betyr ikke at jeg vil ha en mann uten moral (hvilke er unntak uansett), men en tradisjonell en. De fleste menn er naturlig maskuline men er trent (spesielt i feministiske land) til å undertrykke det - hvilket antakelig er hvorfor jeg sjelden dater norske menn.

Jeg innser at en slik mann ikke alltid vil være så emosjonelt åpen som jeg kunne tenke meg, men det er prisen man må betale - ingen er perfekte. På samme måte må menn som liker veldig feminine kvinner tåle at de iblant er overemosjonelle.

Endret av Marie90
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Hva med å ikke bare se på ytterpunktene? Jeg har ikke noen fasit for hvordan jeg ønsker at mannen skal se ut, men noen krav både utseendemessig og personlighetsmessig har vel de fleste.

Endret av facepalm
Skrevet

Jeg tolker ikke svar som "røff på utsiden og myk på innsiden" som et ønske om et oppussingsobjekt. Det er vel heller et uttrykk for et ønske om en partner med flere sider, et menneske, og at man ikke ønsker seg en "kategori" eller karikatur?

Hvis f.eks. en "røff mann" er en emosjonelt avstumpet bajas med The Protector i blikket, så neitakk. Hvis en "myk mann" betyr en ofte overemosjonell og irrasjonell skapning med beslutningsvegring og uten evne til å ta ansvar ,så nei. (Skjønner at de fleste kanskje mener noe annet og mindre ekstremt, altså.)

Ja takk til noen som viser følelser over hele spekteret når det faller seg naturlig. Synes det blir feil å redusere menn, eller hvem jeg eventuelt foretrekker, til å tilhøre en av to kategorier.

• Liker 6
Skrevet

røff

Anonymous poster hash: 666cc...611
Skrevet (endret)

Ombestemte meg.

De fleste menn er jo midt imellom, jeg foretrekker det.

Endret av Evilposelos
Skrevet

en fin blanding er bra!

vil ikke ha tøffelhelt, vil ikke ha machomann ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...