Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #21 Skrevet 23. april 2004 Ja, jeg synes det gjorde "vondt, vondt" etterpå. Men detvar pga. det skjedde i lokalbedøvelse! Det var et helv..etterpå i 4 dager. 2.gang (ble ikke fornøyd første gang pga. klønete mannlige kirurger som var usikre i forhold til kvinnlige kjønnsorgan), fikk jeg full total narkose. Det var mye bedre etterpå enn 1.gang!! Jeg leser kommentarene fra menn her og de sier det er sexy og slikt med ulike kvinnelige kjønnsorgan. Hvis de leser mitt innlegg her også...jeg lurer på hvordan vi kvinner skal vite om hva guttene synes er fint "der nede" siden vi jenter ser så ulike ut? Med guttene er det enklere, for det virker som om mange er enige i at "jo større, jo bedre" liksom.. Jeg aner ikke om jeg ser fin ut nedentil eller ikke? Hvordan bør man se ut? Hva tiltrekkes gutten av? De "verste" svarene nå blir: "alle er forskjellige. Alle har ulike smak"!
Gjest celine_ Skrevet 23. april 2004 #22 Skrevet 23. april 2004 jeg tok også operasjonen i lokalbedøvelse, og det var ikke noe problem. og smerten etterpå var ikke så ille. så er vel individuelt dette også
Gjest GreenSky Skrevet 23. april 2004 #23 Skrevet 23. april 2004 Jeg aner ikke om jeg ser fin ut nedentil eller ikke? Hvordan bør man se ut? Hva tiltrekkes gutten av? En "bør" ikke se ut på en spesiell måte der nede, gjest. Så lenge du ikke har smerter pga at det gnager, ser du faktisk perfekt ut der nede. Jeg tuller ikke! Tenk om alle hadde en standard vagina? Kjedelige saker! De "verste" svarene nå blir: "alle er forskjellige. Alle har ulike smak"! Det var det svaret jeg hadde tenkt å gi deg, gjest! Og det er sant, alle har forskjellig smak.
Gjest Poirot Skrevet 23. april 2004 #24 Skrevet 23. april 2004 men den ene kjønnsleppen er likevel større enn den andre. mulig dette bare er en hevelse ennå, men i værste fall må jeg ta en ny operasjon. Det er faktisk ganske vanlig at det er ulik størrelse, akkurat som med bryst. 2.gang (ble ikke fornøyd første gang pga. klønete mannlige kirurger som var usikre i forhold til kvinnlige kjønnsorgan), fikk jeg full total narkose. Det var mye bedre etterpå enn 1.gang!! At dere ORKER å utsette en så følsom del av kroppen for omskjæring , ikke 1 - men 2 ganger! "Ble ikke fornøyd"... Noen blir aldri fornøyd.
Gjest celine_ Skrevet 23. april 2004 #25 Skrevet 23. april 2004 til pairot: men når jeg faktisk har betalt 12000 for en slik operasjon, vil jeg være 100% fornøyd. og da vil jeg ikke ha en kjønnsleppe som er lengre enn den andre, selv om de ikke lenger henger utenfor.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #26 Skrevet 23. april 2004 Enig med Celine her i det. Jeg ba om operason nr.2 fordi de rett og slett ikke gjorde det de sa de skulle ved operasjon nr.1. Og hvis de ikke oppfyller sin del av avtalen...vel så må man jo gjøre om til målet blir nådd. Store kjønnslepper er noe dritt! De henger i veien og gnisser i buksene.
plings Skrevet 26. april 2004 #27 Skrevet 26. april 2004 Hvis det er et fysisk problem, så er det jo klart at en operasjon kan hjelpe. Men hvis det bare er psykisk, at "de er altfor store, og gutten synes sikkert det er stygt", så vil jeg, som gutt, si at det har ingenting å si. Og etter det jeg vet, så er det ingen av kameratene mine som ser på det som negativt at de indre kjønnslepper henger litt utenfor. Det kan faktisk være veldig vakkert og pirrende
Gjest jolene Skrevet 26. april 2004 #28 Skrevet 26. april 2004 Må nok innrømme at plagene er mest psykisk.. Men holder ikke det?? Jeg er nå engang psykisk ustabil.. Kansje det vil endre seg med årene.. Alt er jo "feil" på meg nå.. Er værtfall villig til å legge meg under kniven slik som situasjonen er nå, bare synn det er så dyrt a gitt.. Tror kanskje det ikke er så lett og forstå problemet for den som ikke har store indre kjønnslepper.. Men det var godt å vite at det ikke bare er meg her i verden da.. virker jo som det er en del som sliter med det samme.. Takker og bukker for tips og råd værtfall..
Gjest celine_ Skrevet 26. april 2004 #29 Skrevet 26. april 2004 det er dyrt, men jeg er iallfall glad jeg gjorde det. føler meg så mye bedre og er herlig å ikke lenger skamme seg over det.
Gjest Poirot Skrevet 27. april 2004 #31 Skrevet 27. april 2004 Må nok innrømme at plagene er mest psykisk.. Men holder ikke det?? Jeg er nå engang psykisk ustabil.. Kansje det vil endre seg med årene.. Alt er jo "feil" på meg nå.. Er værtfall villig til å legge meg under kniven slik som situasjonen er nå, bare synn det er så dyrt a gitt.. quote] Ikke sikkert en operasjon gjør din situasjon bedre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå