Gå til innhold

Trenger tips til god mascara, dipliner og sminkefjerner :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anyone?:)

Anonymous poster hash: 2b68e...e10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns max factor clump defy mascara er god, får laaange fine vipper av den. Babyolje er god som sminkefjerner.

Anonymous poster hash: d6ead...82a
Skrevet

Smashbox har en veldig god dipliner :-)

Bruker la roche posay sin sminkefjerner, den er mild og god.

Skrevet

Helena Rubenstein sin maskara som kommer i leopardmønstret etui :hjerte: Jeg er totalt avhengig av den maskaraen. Får fyldige lange vipper :) Har anbefalt den til flere venninner som nå sverger til den hele gjengen. :)

Skrevet

Den var faktisk mitt siste maskarakjøp, men gir meg faktisk ikke så mye... Jeg ender alltid opp loreal sin million volume lashes (den vannfaste)... Helena rubinstein sitter bedre, men gir meg lett klumpete vipper...

Skrevet

Fikk tips her inne om mascaraen til Chanel - og tro meg - jeg har prøvd det meste av masacra!! Denne er den BESTE noensinne - folk tror jeg har vippeextension! Den bør du prøve!

Skrevet

Mascara: Lancome hypnose eller L`oreal telescopic

Dipliner: Estee lauder, L`oreal eller helst Gel-liner fra MAC

Sminkefjerner; den hvite flasken fra Body Shop.

Anonymous poster hash: 15b41...a6f
  • Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet

Fikk tips her inne om mascaraen til Chanel - og tro meg - jeg har prøvd det meste av masacra!! Denne er den BESTE noensinne - folk tror jeg har vippeextension! Den bør du prøve!

Hvis du snakker om den nye volumemascaraen er jeg helt enig. Skikkelig universal mascara som gir effekt hos de fleste vipper :D

Skrevet

Jeg liker veldig godt Clinique Power Lash, den som fjernest med varmt vann! Da slipper jo en å bruke sminkefjerner, noe jeg synst er supert! :-)

Av flytende eyeliner er Isadora sin vannfaste, den beste jeg noensinne har prøvd. Tynn eller tykk linje- super lett å jobbe med. Sitter hele dagen og fjernest lett med litt jojobaolje (eller annen olje) på en q-tips.

Skrevet (endret)

Jeg har Le Volume De Chanel mascara. Er veldig fornøyd med den. Kostet 300kr på sminkebutikk på Galleriet i Bergen.

Endret av elentari
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har Le Volume De Chanel mascara. Er veldig fornøyd med den. Kostet 300kr på sminkebutikk på Galleriet i Bergen.

215 på taxfree, for dere som skal ut og reise :)

Skrevet

Liker de flytende eyelinerene fra Mac :) Av mascarer er jeg glad i Diorshow Black Out, går alltid tilbake til den :P Men har hørt mye bra om den som noen over her har nevnt fra Chanel! Har veldig sensitiv hud og øynene mine tåler omtrent ingenting og har ikke vært fornøyd med nesten noen sminkefjernere. Har prøvd dyre og billige, og den jeg er mest fornøyd med er faktisk fra Loreal som jeg får kjøpt på matbutikken :)

Skrevet

Maskara: Le Volume De Chanel

Dipliner: Smashbox

Sminkefjerner: Decleor aroma cleanse make up remover

:cool:

Skrevet

Hvor kan jeg få kjøpt Smashbox dipliner?:) Prøver å søke på ebay, men finner den ikke.

Anonymous poster hash: 2b68e...e10
Skrevet

Kicks har den kanskje?

Anonymous poster hash: d6ead...82a
Skrevet

Håper ikke dette blir off topic men jeg kjøpte den le volume de chanel som flere her har anbefalt og den er helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...