AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Hei! Jeg starter hvert øyeblikk i 10. klasse og i vinter er det tid for den årlige 10. klasse-konserten. Alle fra trinnet skal underholde medelever, lærere og foreldre med sang, dans eller en annen form for opptreden. Jeg har en idé om å fremføre Wannabe av Spice Girls på en eller annen måte. Det blir kun meg og venninnen min, men ingen av oss kan å synge noe særlig.. Derfor lurer jeg på om noen av dere vet om en morsom/kul måte å fremføre wannabe. Vi må jo også ha lignende kostymer slik som i musikkvideoen ;-) Eller kanskje dere har noen andre forslag til noe vi kan gjøre? Sånt som et disco tema der vi bruker slike klær de gjorde i den ene scena i Mamma Mia, og danser til forskjellige sanger som f. eks. Dancing Queen og mixer alle sangene. Det er jo selvfølgelig fullt mulig å mixe mer nyere sanger, men det er noe ganske mange har tenkt til å gjøre, så vi vil gjerne gjøre noe mer oppfinnsomt og morsomt :-) På forhånd, tusen takk for svar! Anonymous poster hash: e54cb...44a Anonymous poster hash: e54cb...44a
FrankDrebin Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Om dere bare etterlikner kostymene deres, tror jeg det blir kult om dere bare synger med de stemmene dere har. Det trenger jo ikke å høres nøyaktig ut som originalene. Eventuelt at dere kjører playback og mimer, og legger mest vekt på dansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå