Gå til innhold

Langt opp i nord - trenger en varm vinterjakke - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor langt i nord og nå begynner jeg å kjenne at vinteren er på vei snart.

Jeg bryr meg lite om stil i år og jeg ser etter en jakke som er av god kvalitet og VARM. :)

Jeg foretrekker parkas og jeg liker ikke jakker med glans :biggrin:

Anonymous poster hash: a80cc...9ab
Videoannonse
Annonse
Gjest Yellowrose
Skrevet

Zalando.no har et stort utvalg av jakker. Kjøpte min vinterjakke der og den er i merket Gaastra. Den holdt meg varm da jeg var på svalbard. Veldig varm og god! :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Hmmm.....sommer og sol i Finnmark idag:)

Men når kulden biter bruker jeg dunjakke fra Kari Trå, tykk parkas fra Didriksons , dunkåpe fra Skogstad eller rett og slett ullgenser og ullkåpe:)

Skrevet

Jeg bodde i Tromsø i 5 år, og min beste investering var en Bergansjakke til 4000. Kjempekvalitet og holder meg god og varm. Men den er jo en sportsjakke da, du var kanskje på leting etter noe litt penere? Tror uansett jeg ville anbefalt en skikkelig sportsjakke til å ha når det begynner å bli 15minus eller kaldere:P

Anonymous poster hash: 1ccce...460
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg er veldig glad i min Fjällräven Nuuk. Tilbringer deler av vinteren så langt nord i Norge som du kommer, og fryser aldri i denne jakken.

Denne har jeg også, og er veldig fornøyd. :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i min Fjällräven Nuuk. Tilbringer deler av vinteren så langt nord i Norge som du kommer, og fryser aldri i denne jakken.

Den var dyr, men det er det jeg ser etter. Om bare den var 2000 kr billigere :P TS

Anonymous poster hash: a80cc...9ab

Skrevet

Jeg bodde i Tromsø i 5 år, og min beste investering var en Bergansjakke til 4000. Kjempekvalitet og holder meg god og varm. Men den er jo en sportsjakke da, du var kanskje på leting etter noe litt penere? Tror uansett jeg ville anbefalt en skikkelig sportsjakke til å ha når det begynner å bli 15minus eller kaldere:P

Anonymous poster hash: 1ccce...460

Anonymous poster hash: 0fd1b...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...