Gå til innhold

Morgengave til mannen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir dere i morgengave til deres kjære? Jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal gi han. Har ingen forslag. Har jo alt han trenger og litt til.

Nytt digitalkamera, ny dyr mobil og verktøy han ønsket seg er akkurat kjøpt. Smykker og klokker interesserer han ikke i det hele tatt:(

Av hobbyting så er det han ønsker seg i prisklassen 50.000+ og det har jeg virkelig ikke råd til akkurat nå:(

Kom med alle forslag dere kommer på:)

Hva kjøper eller kjøpte dere selv?

Anonymous poster hash: 19a2f...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker å kjøpe sikkelig klokke med datoen på baksiden

Skrevet

Jeg ga original tegneseriekunst - han er ihuga tegneseriefan, og har vært det siden han var barn :)
Har han ingen interesser, hobbyer, lidenskaper som du kan kjøpe noe i forbindelse med, og som ikke trenger å koste 50.000 +++?

Hva med et album med boudoir-bilder av deg? (ikke klassiske nakenbilder altså, men boudouir)

Anonymous poster hash: 0f83e...4fd
Skrevet

Jeg gav boudoir bilder av meg selv å en natt på hotel. Bildene falt i smak å han tar de jevnlig frem å ser på de. Nå har jeg fremkalt 2av de han liker best til å henge over senga vår :) jeg er slett ikke typen til dette i utgangspunktet. Så han ble utrolig overasket å ikke minst stolt av at jeg turde gjøre det for han. Samtidig som han syns det er artig å tenke på at når vi blir eldre så kan han ta frem albumen å se hvordan jeg så ut da på den tiden vi giftet oss :)

Skrevet

Her ble det en klokke. Av den grunn at klokka hans var delvis ødelagt og han trengte en ny. En fin annledning.

Skrevet

Jeg sprer bena :)

Anonymous poster hash: 9a322...65e
  • Liker 1
Skrevet

En opplevelse han lenge hadde hatt lyst til.

Anonymous poster hash: 9cb29...b97

Skrevet

Ingenting. Min gave var i grunn bryllupet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ingen morgengaver til hverandre. Gjorde heller litt ekstra stas på 1 års dagen ;-)

Skrevet

Opprinnelig plan var tur på første bryllupsdag. I det siste har jeg tenkt litt på gavekort hos tatovør han har lyst til å bli tatovert av, og muligens en slags aktivitetskalender med en aktivitet i mnd, f.eks gå ut og spise, gå på kino, langweekend til et eller annet sted. Usikker....

Anonymous poster hash: a5b5c...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...