Gjest Lompa Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Jeg fikk nettopp beskjed om at kjolen min er kommet! Skal til tilpassing neste torsdag, og kan nesten ikke vente!!!! Åååå, er det ikke noen jeg kan klemme på og hoppe litt sammen med?! :hjerter2:
Holly Hobbie Skrevet 22. april 2004 #3 Skrevet 22. april 2004 Saa goey! Misunner dere som faar en helt ferdig kjole bittelitt...Min blir liksom aldri ferdig den Men det var ikke meningen aa odelegge traaden din! Hipp hurra, jeg gleder meg med deg!
Gjest Lompa Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 Takker og klemmer, og hopper litt til. Jeg ble helt rar jeg nå. Er det sinnssykt å bli så tussete over å få vite at en haug med stoff , dog noe gjennomtenkt sydd sammen,har ankommet sjappa??!! Prinsen ble fornøyd han og, men han synes nok jeg er litt gal!
Gjest Tex Skrevet 22. april 2004 #6 Skrevet 22. april 2004 Er det sinnssykt å bli så tussete over å få vite at en haug med stoff , dog noe gjennomtenkt sydd sammen,har ankommet sjappa??!! Nei absolutt ikke!!! Skjønner deg godt g har min egen reaksjon friskt i minnet....
Lullu Skrevet 22. april 2004 #7 Skrevet 22. april 2004 Skjønner deg godt. Venter i spenning jeg også. Hvilket kjole er det du skal ha?
Lissemor Skrevet 22. april 2004 #8 Skrevet 22. april 2004 Så heldig du er!Min kommer ikke før i midten av juni... :veldigsur:
Omegalady Skrevet 22. april 2004 #9 Skrevet 22. april 2004 Så gøy!! :-) Jeg skal prøve min kjole i morgen, for den må legges opp. Kan nesten ikke vente jeg heller! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå