AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Så ble jeg også hektet, og vil gjerne ha muligheten til å kjøpe flere liv når jeg "dør" før bussturen er over. Begynte å spille i går, og da gikk det fint å kjøpe flere liv, men når jeg forsøker i dag får jeg opp en feilmelding som sier "du eier allerede elementet"? Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse dette? Tastet feil passord i google play i dag, men har kjøpt hjelpemidler i Angry Birds etter det uten problemer. Hjelp noen?? Anonymous poster hash: 09590...5c7
acrv Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Still datoen på mobilen din en dag frem å gå inn på spillet etter du har gjort det så får du fullt liv :-) så kan du stille datoen tilbake etterpå.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Lurer på hvor mange årsverk som har gått tapt grunnet Candy Crush Saga. Anonymous poster hash: a6100...23c 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Still datoen på mobilen din en dag frem å gå inn på spillet etter du har gjort det så får du fullt liv :-) så kan du stille datoen tilbake etterpå. Idiotisk. Da kan du jo ikke spille på 24 timer! Still den heller 2 timer frem! Anonymous poster hash: fc956...da7
acrv Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Idiotisk. Da kan du jo ikke spille på 24 timer! Still den heller 2 timer frem! Anonymous poster hash: fc956...da7 har alltid gjort det . Må ikke vente på å spille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå