Gå til innhold

Maui sofabord, oppskrapet overflate

Anbefalte innlegg

Gjest Galaxy X
Skrevet

Jeg kjøpte et maui sofabord for under to uker siden hos jysk, det var på salg men vi fikk ytterligere 100 kroner i avslag pga en liten produktfeil på kanten som så vidt vistes. Bordet var perfekt og både jeg og kjæresten falt pladask med en gang vi så det, og kastet pallebord drømmen på hodet ut!

Men allerede første kveld med det oppdaget jeg at det svært lett fikk små riper av f.eks mynter som ble dratt langs pverflaten, uten noen som helst nedoverpress. Det gikk greit med de små ripene, men nå er det mange og styggere, etter gudene vet hva, de bare dukker opp "plutselig". Noen som har noe tips hva jeg kan gjøre?? Kan jo eventuelt male over det, men da må hele bordet males og jeg trenger jo sofabord.

Jeg har heller ikke lyst å levere det inn, da det passer perfekt i leiligheta og jeg og kjæresten sjeldent blir enig om noe som har med interiør å gjøre - sta som esler begge to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Straffa for å handle billig rask på jysk.

Gjest navnelapp
Skrevet

Du har kjøpt eit billig bord, kvaliteten på ei vare viser seg mellom anna i prisen. Du kan ikkje vente å få topp kvalitet når du gjer eit billig kjøp. Sannsynlegvis er det brukt dårleg maling frå fabrikken si side. Kva farge er det? Kan du ikkje berre matte ned og male topplata? Du treng jo ikkje male heile bordet?

Skrevet

Legg på en duk?

Anonymous poster hash: 5df0b...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...