Gjest s@nd Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 (endret) Jeg har langt, brunt hår nå med litt oransje/rødskjær i pga. solen. Har brukt å farge håret mørkt brunt når den lysere etterveksten og det rødlige skjæret i hårfargen kommer fram. Jeg har egentlig lyst på min naturlige farge tilbake (lys-mellombrunt) for og så stripe det, men samtidig beholde lengden på håret. Noe som kommer til å ta sykt lang tid... Jeg lurer på en ting... Skal jeg -dra til frisør og kun farge det mørkere/eller en ren brun-farge, men uten røde pigmenter -dra til frisør og klippe det kortere (litt over puppene), og eventuelt stripe det -dra til frisør og klippe det kortere og farge det mørkere ? Hjelphjelp Edit: skrivefeil.. Endret 16. august 2013 av s@nd
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Jeg ville tatt tuppene bare, og så legge inn striper av mine egen hårfarge ca hver annen mnd, mens hårfargen min vaks ut.
vimsefrøken Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Enig med Gjest over, jeg ville også klippet tuppene, og lagt inn striper av min naturlige hårfarge hvis jeg var deg. Ser mer naturlig ut ifb med ettervekst, og sliter ikke like mye på håret som helfarging kan gjøre.
Gjest s@nd Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Jeg ville tatt tuppene bare, og så legge inn striper av mine egen hårfarge ca hver annen mnd, mens hårfargen min vaks ut. Ja kanskje det.. Vurderer også å klippe håret kortere. Er så ubestemt. Har litt lyst på forandring. Takk for ide!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Hvilken ansiktsform har du? Jeg har prikk lik form som deg, og finner ikke ut av det selv Anonymous poster hash: a7c9f...30e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Dra til frisør og klipp håret ti-femten cm kortere og legg evt. inn striper. Anonymous poster hash: 8a36a...c18 1
Gjest s@nd Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Hvilken ansiktsform har du? Jeg har prikk lik form som deg, og finner ikke ut av det selv Anonymous poster hash: a7c9f...30e Jeg finner heller ikke helt ut av det. Tror det er litt firkantet, men ikke helt firkantet heller...
Gjest s@nd Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Dra til frisør og klipp håret ti-femten cm kortere og legg evt. inn striper. Anonymous poster hash: 8a36a...c18 Vurderer å gjøre dette. Da slipper jeg jo skikkelig tørre tupper også.
Foreveryoung Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Har ingen tips, men herlighet du er pen! 1
Gjest Tigress Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Klipp håret så det rekk deg til om lag midt på brystet, det er ein utruleg kjekk hårlengde: kort nok til å få godt med volum, langt nok til dei aller fleste oppsatsar. Ikkje farg det om du ikkje har grått hår, bruk heller dei pengane du sparar på ein kule ferie.
Gjest sophia21 Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Enig med gjest! Ellers må jeg si du var en veldig pen jente, så jeg følte de bildene hvor håret virket veldig mørkt tok litt oppmerksomheten og gjorde deg litt blass, jeg tror det å heller gå lysere vil fremheve ansiktet ditt og se mer harmonisk ut Tuppene er det alltid lurt å ta, så mye frisør anbefaler, men jeg synes du skal beholde litt lengde (jeg får aldri så langt hår, men synes det er nydelig)
Gjest sophia21 Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Btw, ser ut som mellomting av ovalt og firkantet, mest ovalt, da kler man de fleste frisyrer
Gjest Eurodice Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Du er veldig fin på alle bildene, men de skifter så fort at det det går rundt for meg. Jeg har ikke noe forslag. (Jeg hadde i grunnen ikke trengt å skrive )
Armitage Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Hvis du vil ha min mening som frisørlærling, så hadde jeg klipt det til skuldra, eventuelt litt nedenfor skuldrene og klippet det litt opp slik at det ikke blir så tungt. Og gitt deg lang skrålugg. Men hvis du ikke vil ta lengden så burde du ihvertfall klippe tuppene hver 8 uke. Da kjenner du forskjell med engang. Hvis du vil lysne håret så hadde jeg nok godt for masse lyse striper i starten også kanskje farget det i en farge mer lik din naturlige hårfarge senere.
Testosteron Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Har man et pent ansikt slik som du, så kan man godt ha kort hår. Jeg syns kvinner generelt har for langt hår. Noen bruker det nærmest som et trofé som de viser fram. Det er shampoo-reklamene sin feil, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå