AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg har et lite problem med mamma og pappa angående min interesse. Håper noen kan hjelpe og ikke kommer med dritt. Jeg er 15, og den eneste ordentlige interessen jeg har er narkotika. Både miljøene, alle mulig stoffer, narkomane, ruspolitikken i Norge osv. Nei, jeg sitter ikke på internett på en eller annen forum side og leser om narkotika og tror at alt som står der er riktig som min mamma tror. Greia er at jeg kan ikke noe for at det er det jeg liker? Hun klarer ikke respektere det og syns det er helt bak mål. Pappa sier bare at når jeg er 18 og har flyttet ut så kan jeg ruse meg så mye jeg vil. What? Hvem sa at jeg vil begynne å ruse meg? Jeg blir irritert og lei meg når de sier stygge ting og blir flau over meg bare fordi jeg er interresert i det. Har vel vært ordentlig interresert i det i 2 år ca. Når jeg var 9 og spilte fotball syns jeg det var helt feil å gå med "si nei til narkotika" på drakta mi feks. Noen som har noen råd om hvordan jeg kan få de til å respektere det? Anonymous poster hash: 43b95...a9e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Hvordan interesse har du for det? Bruker du det eller liker du å lese/lære om det? Anonymous poster hash: ac0e8...303 14
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Foreldre er livredde for at barna deres skal være unormale, så de kommer nok aldri til å akseptere.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 skjønner foreldrene dine godt jeg. veit du hvor mange liv og familier som blir ødelagt på grunn av det hvert år? jeg lurer også på HVA slags interesse du har av det?? Anonymous poster hash: 5a3a4...aad 10
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Foreldre er livredde for at barna deres skal være unormale, så de kommer nok aldri til å akseptere. Unormale? Som forelder er jeg livredd for at barna mine skal havne på skråplanet. Og en rask vei dit er å begynne med stoff. Anonymous poster hash: ac0e8...303 12
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Unormale? Som forelder er jeg livredd for at barna mine skal havne på skråplanet. Og en rask vei dit er å begynne med stoff. Anonymous poster hash: ac0e8...303 Slik jeg forsto TS så driver h*n ikke med stoff. Bare interesserer seg for det.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Har du en klar forståelse for de negative sidene med det, eller liker du mest de "positive" ? Anonymous poster hash: 4286c...d7a
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Vel, den her var det trollete av det trolleste. 11
Ciara Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Det kommer an på hva du vil bruke denne interessen til. Hvis du bare liker å lese om rusmidler forstår jeg at foreldrene dine blir bekymret, for det er jo en uvanlig interesse å ha. Da blir vel jobben din å få dem til å stole på at du ikke har planer om å forsøke selv. Dersom du er engasjert i narkotika på et samfunnspolitisk plan eller ønsker å jobbe med det som fag når du blir voksen er det noe annet. Hvor kom denne interessen fra? 2
Gjest Elseby13 Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Vi får jammen håpe det var troll da, gjest. Jeg hadde klikket om min datter hadde denne "interessen"...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Liker å lese og lære masse om det og vil GJERNE jobbe med det eller jobbe med misbrukere. Jeg ruser meg selvfølgelig ikke! Hm, søskenbarnet mitt er narkoman så interessen min kommer vel fra slekta. Men det betyr ikke at jeg vil ruse meg selv om han havnet på kjøret. Langt ifra. Anonymous poster hash: 9fb02...ce8 1
Ciara Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Hvorfor skal dette være en trolletråd? Folk er interessert i så mange temaer, og narkotika ER jo interessant. Litt sær interesse, kanskje, men så lenge ikke TS har planer om å ruse seg gjør da ikke det noe? 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Vel, den her var det trollete av det trolleste. Gå og få deg et liv.Anonymous poster hash: e2478...fe2 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Jeg var også interessert i narkotika og narkotikapolitikken da jeg var på din alder. Er det forsåvidt fremdeles. Ikke så veldig unormalt blant mine venner da faktisk, man blir jo nedlesset av antirus-propaganda på ungdomsskolen og det skapte en sunn debatt blant oss unge. Og opphetet debatt, da vi hadde en særdeles engasjert hasjrøyker i klassen som gjerne snakket mot både lærere og politi som kom og fortalte oss hva vi skulle mene om narkotika. Foreldrene mine hadde også sine (liberale) meninger om den mislykkede narkotikapolitikken i Norge som de diskuterte med meg. Men jeg kan skjønne at ikke alle foreldre er sånn, spesielt om de ikke er så liberale selv. For noen er narkotika djevelen, og da er det nok veldig skummelt at tenåringen interesserer seg sånn for det. Og til og med mange av de som er liberale og har gjort sitt i ungdomstiden ville aldri drømt om å si noe annet enn at narkotika er forferdelig til sine barn, for selv om de poppet syre på festival på 70tallet og bare syntes det var gøy å danse rundt naken så hadde de dødd av angst om barna deres hadde gjort det samme. Anonymous poster hash: ff53b...59a
Viktualia Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Det fins da vitterlig egne ungdomsorganisasjoner somhar som formål a arbeide mot narkotika. Bare supert at noen engasjerer seg?
Gjest Elseby13 Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Ts: hvorfor ville du ikke bruke t-skjorte med skriften "nei til narkotika"?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Vi får jammen håpe det var troll da, gjest. Jeg hadde klikket om min datter hadde denne "interessen"... Skjønner jeg godt.
anonyym321 Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 (endret) Jeg var også interessert i narkotika og narkotikapolitikken da jeg var på din alder. Er det forsåvidt fremdeles. Ikke så veldig unormalt blant mine venner da faktisk, man blir jo nedlesset av antirus-propaganda på ungdomsskolen og det skapte en sunn debatt blant oss unge. Og opphetet debatt, da vi hadde en særdeles engasjert hasjrøyker i klassen som gjerne snakket mot både lærere og politi som kom og fortalte oss hva vi skulle mene om narkotika. Foreldrene mine hadde også sine (liberale) meninger om den mislykkede narkotikapolitikken i Norge som de diskuterte med meg. Men jeg kan skjønne at ikke alle foreldre er sånn, spesielt om de ikke er så liberale selv. For noen er narkotika djevelen, og da er det nok veldig skummelt at tenåringen interesserer seg sånn for det. Og til og med mange av de som er liberale og har gjort sitt i ungdomstiden ville aldri drømt om å si noe annet enn at narkotika er forferdelig til sine barn, for selv om de poppet syre på festival på 70tallet og bare syntes det var gøy å danse rundt naken så hadde de dødd av angst om barna deres hadde gjort det samme. Anonymous poster hash: ff53b...59a Oi! bra skrevet.. noe jeg ville vist min mor om hun hadde giddet å hørt etter >> Endret 16. august 2013 av anonyym321
anonyym321 Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 Ts: hvorfor ville du ikke bruke t-skjorte med skriften "nei til narkotika"? Følte det ble feil da jeg skjønte allerede da at jeg var interessert i dette og ikke fikk vite noe mer enn "aldri prøv narkotika! du skal gå med denne drakten som det står 'si nei til narkotika' på." og jeg har aldri vært i mot at folk ikke skal få bestemme selv hva de putter i kroppen sin og gjør med livet sitt.
LukaFrost Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 Men du er ikke interessert i å bruke narkotika selv ts?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå