Gå til innhold

Realistisk pris for brukt barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å selge min vogn, som er mye brukt, men fortsatt i meget god stand. Det er en 2010-modell Brio Go som fikk nye hjul i år, ikke fordi det var noe galt med de gamle, men for å fornye den litt.

Hvor mye er det realistisk å ta for en slik vogn?

Er det enkelt å få solgt komplette duovognpakker med både sittedel, bag, bilstol m base og diverse tilbehør, eller er det mer å tjene på å selge alt separat?

Jeg synes det er kjempevanskelig å sette rett pris, hvor mye ville du gitt for en slik vognpakke brukt?

Anonymous poster hash: 6c655...9d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva koster alt samlet nytt? Umiddelbart tenker jeg ca 4000, men har lite kjennskap til hva vogna egentlig er verdt. Men mener ay det ofte er ca dette de ligger ute til på Finn. Halv pris av ny pris ca er vel vanlig. De fleste selger alt samlet så jeg vil tippe det er lettest å få til

Anonymous poster hash: 3ce75...c48

Skrevet

Hva koster alt samlet nytt? Umiddelbart tenker jeg ca 4000, men har lite kjennskap til hva vogna egentlig er verdt. Men mener ay det ofte er ca dette de ligger ute til på Finn. Halv pris av ny pris ca er vel vanlig. De fleste selger alt samlet så jeg vil tippe det er lettest å få til

Dette var ikke med bilstolen da, såg ikke det. Ville kanskje solgt den separat

Skrevet

Når det er godt brukt så ville jeg ha gått under 50%

Anonymous poster hash: 085ba...5f9

• Liker 1
Skrevet

Man skal jo ikke kjøpe brukte bilstoler... Så da burde du la være å selge den også ;-)

Anonymous poster hash: 4ec42...718
Skrevet

Hva er problemet med å kjøpe brukte bilstoler om de ikke har vært med i en krasj?

• Liker 1
Skrevet

Man skal jo ikke kjøpe brukte bilstoler... Så da burde du la være å selge den også ;-)

Man kan fint kjøpe brukte bilstoler så lenge man vet at de ikke har vært i en bil som har kræsja, og så lenge man vet at stolen ikke er mer enn 5 år, eller ikke blir mer enn 5 år mens man bruker den.

Til TS: jeg tok 4000 for en brukt emmaljunga city cross 2010 modell, med bag. 500 for brukt bilstol :)

Skrevet

Hvordan kan man vite at den ikke har vært med i en krasj?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan man vite at den ikke har vært med i en krasj?

Det kan man selvsagt ikke vite, man bør jo derfor helst kjøpe av noen man kjenner. Men å si at ts ikke bør selge setet blir for dumt, dette er noe kjøper må vurdere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...