AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Mn snakker om at barseltiden er de første seks ukene. Slik jeg oppfattet det er det tiden der mor må (?) være hjemme, og skal komme seg etter fødsel, bli litt kjent med barnet ov.. Eller hva? Hva med meg, som ble alvorlig syk 2,5 uker etter fødsel? Som har mistet hele barseltiden hjemme, nå når jeg er ute av sykehuset, er jeg barselkvinne igjen? Lurer på det litt for moroskyld.. Hva er meningen med barselperioden? Får jeg det igjen nå så jeg kan kalle meg barselkvinne selvom det er en stund siden jeg "egentlig" var det? Anonymous poster hash: 49c8e...ce5
edderkoppdame Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 her står det litt: http://snl.no/barsel Vil anta at det er snakk om tiden man trenger. Du kan nok sikkert trygt kalle deg "barselskvinne" om det er noe du ønsker.
Silfen Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Du er nok ikke i barsel, nei, dersom du er over første 6 ukene etter fødsel. Men at du trenger den tiden, det er det vel ingenting i veien med. Du har jo fremdeles permisjon og kan bruke så mye tid i sofaen som du og baby trenger. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Skjønte ikke greia her, jeg. Er "barselkvinne" en viktig tittel å inneha? Anonymous poster hash: 481d9...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Viktig nei, bare lurte Anonymous poster hash: 49c8e...ce5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Har hørt om barsel, men aldri hørt om barselkvinne for det. I mine øyne så kan du kalle deg for det om du vil, er vel ingen som putter deg i fengsel for det Anonymous poster hash: 43cfb...862
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Trodde man var i barsel hele tiden mens ungen var baby jeg. Siden det heter barselgrupper og sånn.. Anonymous poster hash: e65c3...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå