Gå til innhold

Startet ny blogg - vil gjerne ha feedback ang layout/innhold

Anbefalte innlegg

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hei folkens! Jeg startet nylig en blogg om klaer, sminke og velvaere og vil gjerne ha litt feedback ang layouten og innholdet paa bloggen. Generelt handler bloggen min om hvordan man kan kle seg og sminke seg fint selv om man er paa budsjett :) Hadde satt veldig pris paa litt feedback, om det evt er noe jeg burde endre paa. Jeg har ikke gjort mye av meg selv og promotert bloggen enda fordi jeg er helt i begynner-fasen og vil finne en bra layout og finne stemmen min foer jeg feks putter link paa facebook og twitter for aa promotere bloggen. Derfor vil jeg veldig gjerne faa feedback fra folk jeg ikke kjenner. Jeg sendte nettopp link til bloggen til en venninne, og hun syntes jeg burde gjoere noe med bakgrunnen saa jeg har forandret paa den.

Dere kan finne bloggen min her: http://getbudgetbeautiful.com/

Den er paa engelsk fordi jeg flyttet til Storbrittania for fem aar siden og rett og slett foeler meg mest komfortabel med aa skrive paa engelsk, og jeg haaper dere kan overse den biten :) Beklager for aa, ae og oe-ene i denne posten forresten - jeg skriver paa Britisk tastatur.

Gjerne fortell meg her eller paa PM hva dere synes og hva jeg evt boer forandre paa. Paa forhaand takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei! Fin blogg! Det som slo meg var at du må ha mye større bilder!

Endret av Cessa74
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hei! Fin blogg! Det som slo meg var at du må ha mye større bilder!

Okei, det hoeres veldig lurt ut egentlig! Vet du hvordan jeg gjoer dem stoerre?

Skrevet

Nei dessverre...

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Nei dessverre...

Jeg finner nok ut av det :) Takk for tipset!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Recent post, comments osv er altfor mye på midten og for stort. Syns det dominerer selve bloggen.

Posted in og posted on får bloggen til å virke rotete. Syns du burde ha overskriftene i en annen skrive"stil" (husker ikke hva det heter) og kanskje bruke bold på de bokstavene.

Føler meg frekk og slem nå men det er de første tingene jeg la merke til. Ikke vondt ment altså :)

Endret av Mortem
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Recent post, comments osv er altfor mye på midten og for stort. Syns det dominerer selve bloggen.

Posted in og posted on får bloggen til å virke rotete. Syns du burde ha overskriftene i en annen skrive"stil" (husker ikke hva det heter) og kanskje bruke bold på de bokstavene.

Føler meg frekk og slem nå men det er de første tingene jeg la merke til. Ikke vondt ment altså :)

Ikke foel deg frekk i det hele tatt, det hjelper meg jo aa faa kritikk for da vet jeg hva jeg boer endre paa :) Mener du at jeg boer minimere det som er paa siden - recent post og recent comments slik at de blir mindre?

Gjest badeand1
Skrevet

Ikke foel deg frekk i det hele tatt, det hjelper meg jo aa faa kritikk for da vet jeg hva jeg boer endre paa :) Mener du at jeg boer minimere det som er paa siden - recent post og recent comments slik at de blir mindre?

Ja, og få de litt mer til høyre side om det er mulig. :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Ja, og få de litt mer til høyre side om det er mulig. :)

Det var det jeg tenkte, bare aa gjoere dem litt mindre og mer inn til siden saa de ikke er saa paa midten :) da proever jeg paa det! Takk for tipset :)

Gjest badeand1
Skrevet

Det var det jeg tenkte, bare aa gjoere dem litt mindre og mer inn til siden saa de ikke er saa paa midten :) da proever jeg paa det! Takk for tipset :)

Bare hyggelig ^^

Skrevet

Ser umiddelbart noen ting jeg ville endret:

**Jobb mer med titlene og forsøk å lage poster som skiller seg ut.

**Ikke bruk innhold som har copyright.

**Større bilder, renere design (personlig synes jeg lys lilla skriker) og mindre marg.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Ser umiddelbart noen ting jeg ville endret:

**Jobb mer med titlene og forsøk å lage poster som skiller seg ut.

**Ikke bruk innhold som har copyright.

**Større bilder, renere design (personlig synes jeg lys lilla skriker) og mindre marg.

Tusen takk, dette hjelper veldig - jeg skal jobbe med dette.

Skrevet

Jeg syns også margen din er litt skrikende... Blir "svimmel" av å scrolle nedover om du skjønner? Men jeg liker poenget med den og at den står i stil med bloggtemaet!

Skrevet

Stilen din er alt for ordinær til at noen trenger tips om hvor de skal kjøpe klærne. Så jeg har ikke så veldig stor tro på at du kommer til å slå gjennom.

Du må skrive om noe som skiller deg fra de tusen andre bloggene som skriver om dagens antrekk. Kanskje er det å ta budsjettgreia "to the next level" på ett eller annet vis? Masker og skrubber av ting du har i kjøkkenskapet synes jeg er et bra tiltak innenfor budsjettlivsstil.

Bakgrunnen på bloggen var derimot ikke pen. Den ser veldig barnslig ut.

Jaja, det var min mening. Lykke til hvertfall :)

Anonymous poster hash: ab583...979
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg syns også margen din er litt skrikende... Blir "svimmel" av å scrolle nedover om du skjønner? Men jeg liker poenget med den og at den står i stil med bloggtemaet!

Er det de små myntene og lommebøkene som er problemet eller? Har lurt på å ta dem vekk selv, synes det blir litt mye. Lurer på å kanskje putte en sånn lommebok og et par mynter i et hjørne feks, og bare ha polkadott-bakgrunn ellers, hva tenker du om det? Eller er det hele fargerik polkadott-greia som blir litt mye, med eller uten mynter?

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Stilen din er alt for ordinær til at noen trenger tips om hvor de skal kjøpe klærne. Så jeg har ikke så veldig stor tro på at du kommer til å slå gjennom.

Du må skrive om noe som skiller deg fra de tusen andre bloggene som skriver om dagens antrekk. Kanskje er det å ta budsjettgreia "to the next level" på ett eller annet vis? Masker og skrubber av ting du har i kjøkkenskapet synes jeg er et bra tiltak innenfor budsjettlivsstil.

Bakgrunnen på bloggen var derimot ikke pen. Den ser veldig barnslig ut.

Jaja, det var min mening. Lykke til hvertfall :)

Anonymous poster hash: ab583...979

Takk for feedback :) Sånn sett har jeg jo ikke tenkt å slå gjennom, vil bare ha en koselig liten blogg hvor jeg kan gi tips til andre om budsjett-skjønnhet og stil, og kanskje få noen tips tilbake :) Det er nok et godt tips å fokusere mer på hjemmelagde masker o.l istedet for dagens antrekk, takk for det! Jeg jobber med bakgrunnen nå - takk for din ærlige mening :)

Skrevet

Takk for feedback :) Sånn sett har jeg jo ikke tenkt å slå gjennom, vil bare ha en koselig liten blogg hvor jeg kan gi tips til andre om budsjett-skjønnhet og stil, og kanskje få noen tips tilbake :) Det er nok et godt tips å fokusere mer på hjemmelagde masker o.l istedet for dagens antrekk, takk for det! Jeg jobber med bakgrunnen nå - takk for din ærlige mening :)

Trur polkadot blir litt mye det også egentlig... Det enkle er ofte det beste er et godt motto å tenke på :-)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Trur polkadot blir litt mye det også egentlig... Det enkle er ofte det beste er et godt motto å tenke på :-)

Jeg lurer på å bare ha en slags dus rosa eller lilla bakgrunn uten polkadotter - evt med veldig små, søte blomster. Hadde det vært bedre tror du?

Skrevet

Jeg lurer på å bare ha en slags dus rosa eller lilla bakgrunn uten polkadotter - evt med veldig små, søte blomster. Hadde det vært bedre tror du?

Trur jeg ville gått for nesten ensfarga, altså feks rosa som duser ut eller noe =)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Trur jeg ville gått for nesten ensfarga, altså feks rosa som duser ut eller noe =)

Det høres egentlig veldig fint ut. Det er kjæresten min som organiserer layouten på bloggen, så jeg sier det videre til ham :) takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...