Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryllupet mitt ble filmet med et Sony HD kamera. Når jeg skulle overføre filmen fra videokameraet til datamaskinen min, så ble all filmen lagret som bilder på pc-en istedet som film!! Noen som har peiling på hvorfor dette skjer, og hvordan jeg kan få det til å bli lagret som film istedet for bilde?? Jeg åpnet bildet i et film program, det var fremdeles et bilde og ikke film.. Skjønner ingenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøyaktig hvilken type kamera er det?

Du trenger nok et program som Picture Movie Browser - dette burde følge med ved kjøp av kamera.

Skrevet

Ehm.. Det som står på kameraet er: HD Sony, HDR-CX130.

Og jeg har klart og miste ALT som fulgte med kameraet (er noen år siden jeg fikk det da..)

Programmet du snakker om, er det noe jeg kan finne på nettet og laste ned?

Skrevet

Du må visst ha et annet program til akkurat ditt kamera, det finner du her. :)

Skrevet

Tuuuuusen takk :-) :-)

Skrevet

Bryllupet mitt ble filmet med et Sony HD kamera. Når jeg skulle overføre filmen fra videokameraet til datamaskinen min, så ble all filmen lagret som bilder på pc-en istedet som film!! Noen som har peiling på hvorfor dette skjer, og hvordan jeg kan få det til å bli lagret som film istedet for bilde?? Jeg åpnet bildet i et film program, det var fremdeles et bilde og ikke film.. Skjønner ingenting..

Hvordan overførte du filmen? Med en USB kabel?

Prøv å plukke ut minnekortet heller, og importer fra det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg gjorde med med USB kabel ja. Fikk til å kjøre filene etter jeg lastet ned det programmet 'sunglasses' nevnte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...