Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet av beundring!!!!

Jeg har så langt (38+4) hatt det som på papiret har vært et lett svangerskap, ingen store komplikasjoner, det eneste egentlige problemet er at det er slitsomt å føle seg bakfull i 8mnd... :(
Og allikevel synes jeg rett og slett at det har vært helt pyton! Det er selvfølgelig koselig når mini beveger seg, og det vil jo være verdt det når fødselen er overstått, men du og da så slitsomt det er!

Så til alle dere som har hatt større problemer: dere er i mine øyne superkvinner og fortjener :blomst: :blomst: :blomst: Håper dere har en kommende barnefar som skjønner hvor flinke dere har vært!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kastet opp hver dag fra uke 5 (hyperemesis), inn og ut fra sykehus og ingen medisiner hjalp. Barnefaren var ikke happy for graviditeten da det ikke var planlagt, så lite støtte å hente der. Heldigvis hadde jeg familie og venner som var der 110% for meg :) håper dog at neste svangerskap blir bedre både mtp en far som vil ha barnet og mindre sykdom!

Tror de fleste går igjennom vanskelige perioder som gravide eller under fødsel, enten det er fysisk eller psykisk. Applauderer virkelig alle som ønsker seg barn eller går gravide, dere burde være stolte av dere selv! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...