AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg har nå begynt med Crest, og bleket dem for første gang i går. Ser faktisk litt forskjell allerede, men tennene mine iser en del, og har gjort det siden i går kveld. Det begynner nok å avta nå, men når bør jeg bleke dem igjen? Tannlegen min sier det ikke er noe vits i å bleke dem mer enn annenhver dag, da tennene ikke klarer og blekes hver eneste dag, men stemmer dette egentlig? Uansett kjedelig å skulle gå med isende tenner i en uke, det er faktisk ganske vondt. Ikke tåler jeg kalde drikker heller. Må drikke lunkent vann. Anonymous poster hash: a8658...98a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Du hverken bør eller må bleke tennene dine i det hele tatt. Hvis du allikevel gjør det, får du ta med deg plagene. Man må tåle å lide litt for "skjønnheten". Anonymous poster hash: 761c0...5e6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Du hverken bør eller må bleke tennene dine i det hele tatt. Hvis du allikevel gjør det, får du ta med deg plagene. Man må tåle å lide litt for "skjønnheten". Anonymous poster hash: 761c0...5e6 Hva slags svar er dette å komme med? Anonymous poster hash: a8658...98a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Hvis det iser sånn som du sier burde du prøve et annent merke. Det skal ikke ise så mye Anonymous poster hash: 6d398...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå