AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Hei. Jeg og en venninne snakket om det en dag, og jeg lurer på dine synspunkter. Hun mener at visst man har mørke hår på fingrene(jeg regner med dere vet hvor jeg mener) at man da bare trenger å bleke de og det er ok.. jeg synst det ser ekkelt og mandig ut, og ville ha fjernet det med å vokse kanskje. Hva synst dere ? Og de som har mørke hår på fingrene - tar dere det bort eller beholder det? Tenker vel egentlig at det ikke er særlig feminint.. mener ikke noe stygt til noen - er jo selvsagt ok å ha det også ... Anonymous poster hash: 1f280...db5
MilleVanille Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Napp dem. Jeg har ikke hår på fingrene, men dersom jeg hadde det, ville jeg ikke latt dem bli værende, nei. Dun er en ting, men mørke hår.. Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Det blir jo det samme som å vokse egentlig, så da er vi enige! Var ikke meg selv jeg tenkte på.. vi har en felles venninne med mye mørke hår på fingrene, så derfor vi snakket om det.. hehe Andre meninger? TS Anonymous poster hash: 1f280...db5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Hadde jeg hatt tydelige mørke hår på fingrene, hadde jeg nok vokset de bort. Hva andre gjør, legger jeg meg ikke oppi. Anonymous poster hash: 7f51b...b72 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Hadde jeg hatt svarte hår hadde jeg vokset alt sammen, uten tvil. Anonymous poster hash: 6d0d6...7c5 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 (endret) Kjære i all verden da, dere er bra jålete som er villig til å bruke penger på dyr voksing for å fjerne noen hårstrå. Det er faktisk like greit å barbere dem bort. Tror dere virkelig at noen studerer fingrene deres og for den saks skyld andre deler av kroppen deres med røntgenblikk? Endret 16. august 2013 av Arabella 7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Kjære i all verden da, dere er bra jålete som er villig til å bruke penger på dyr voksing for å fjerne noen hårstrå. Det er faktisk like greit å barbere dem bort. Tror dere virkelig at noen studerer fingrene deres og for den saks skyld andre deler av kroppen deres med røntgenblikk? Voksing er ikke dyrt om man gjør det selv, ellers har man også epilator som alternativ. Barbering gir ekle stubber. Anonymous poster hash: 6d0d6...7c5 2
Gjest Badebuksa Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Hoho.. Seriøst? Jeg skjønner ikke hva som gjør at folk synes hår er sååååå ekkelt..? Dere har hår på hodet. Men det er greit, siden hodet ikke er en del av kroppen og håret på hodet er laget av noe annet enn håret på andre steder av kroppen, nei, vent..hmm..noe skurrer her.. Har noen den lista over hvor det er sosialt akseptert å ha hår, hvor håret skal blekes, hvor det skal nappes, barberes eller vokses? Vil nødig støte noen med hårete..tær? Eller for mange antall hår på øyenbrynene mine! Send lista på pm. 12
Silfen Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Haha, nå skal jeg iallfall aldri fjerne hårene mine. Så kan dere bare sitte der og ekle dere. For det bryr nemlig ikke meg. 9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 det er da vell helt normalt å ha hår på fingrene...? jeg har da litt mørke hår der selv, men de vises ikke før man studerer fingrene mine fordi Anonymous poster hash: c0d34...860 2
Gjest Eurodice Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Voksing er ikke dyrt om man gjør det selv, ellers har man også epilator som alternativ. Barbering gir ekle stubber. Anonymous poster hash: 6d0d6...7c5 Hvordan vet du det? Har du brukt barberhøvel på fjonene på fingrene?
LilleCa Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 (endret) Jeg er mørkhåret, og det vises på kroppshår. Bruker hårfjerningskrem på fingrene, funker bra det, Endret 16. august 2013 av LilleCa 1
Xanadus Skrevet 17. august 2013 #14 Skrevet 17. august 2013 (endret) har aldri tenkt over hår på fingrene, ikke før nå. Men jeg tror ikke jeg bryr meg. Endret 17. august 2013 av Xanadus 1
Adhara Skrevet 17. august 2013 #15 Skrevet 17. august 2013 Det var en periode der jeg barberte armene og fingrene, nå gidder jeg ikke lenger. Det finnes verre ting enn å være litt behåret Av og til er det veeeeldig godt å gi faen. 2
Leoparden Skrevet 17. august 2013 #16 Skrevet 17. august 2013 Jeg har hår på fingrene. De er riktignok helt gjennomsiktige, men jeg barberer dem uansett. Pleier å nappe litt også, men det er faktisk utrolig vondt. Mye vondere enn man skulle tro på så små og tynne hårstrå.
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #17 Skrevet 17. august 2013 Hvor på kroppen er det egentlig man IKKE skal barbere/vokse/nappe? Blir helt matt jeg av hvor mange steder på kroppen folk fjerner hår. 7
Gjest Hyssingen Skrevet 17. august 2013 #18 Skrevet 17. august 2013 Jeg driter i hår på fingrene, og tærne. Men mine er helt lyse og myke da, blir nok noe annet om man har mørke kraftige hår. Har mørke hår på armene da, så det bleker jeg. Gidder ikke fjerne hår der.
Gjest Eurodice Skrevet 17. august 2013 #19 Skrevet 17. august 2013 Hvor på kroppen er det egentlig man IKKE skal barbere/vokse/nappe? Blir helt matt jeg av hvor mange steder på kroppen folk fjerner hår. Det er vel bare hodehår som er legitimt å ha for de mest ekstreme hårhatere her.
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #20 Skrevet 17. august 2013 Det er vel bare hodehår som er legitimt å ha for de mest ekstreme hårhatere her. Venter bare på tråden om 'hvor høyt i nakken fjerner dere hår?', jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå