Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta Københavnferga hele familien i forbindelse med planleggingsdager på skolen. Har barn på 4 og 9 år. Er der noe spesielt for dem på den ferga? Har tatt Oslo-Kiel fergen flere ganger tidligere, men synes det hadde vært gøy å vært en tur i København denne gangen....

Skrevet

København med Tivoli er jo morsomt for de! Båttur vil jeg tro er morsomt uansett, jeg tok den med en i familien og synes det var kjempe koselig båttur!

Skrevet

Er et badeanlegg på båten + lekerom :)

Skrevet

Jeg har aldri tatt den ferja med barn, men slik jeg husker det var det en del ting for barna der, som lekerom og basseng og litt sånt.

Skrevet

Til sammenlikning med Kiel fergen så er ikke Dfds Seaways det helt store da men mener å huske at det var et lekerom ombord. Dere har 7 timer i København og vil anbefale å ta med barna til Tivoli om dere ikke har vært der før. Koselig å vandre rundt der.

Når dere kommer til København så kan dere bli med Shuttelbussen. Den stopper i gåavstand til inngangen til Tivoli. Hvis dere vil se litt mer av byen så er det mulighet for å melde seg på en organisert bussrundtur med guide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...