Gå til innhold

Hvor lenge leier dere lokalet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et lokale hvor vi selv skal besørge mat i vårt bryllup, og nå skal vi fylle ut kontrakten. Der står det klokkeslett fra og til, altså vi må skrive inn når på fredag vi vil ha lokalet og når på søndag vi kan levere nøkkelen. Så, hvor mye tid trenger man egentlig på pynting og rydding? Bryllup på ca 70-80 personer..

Anonymous poster hash: b887c...4a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tidlig som overhodet mulig tiden flyr av gårde!

Skrevet

Vi har bedt om å ha lokalet hele fredagen, lørdag og hele søndagen.

Tror ikke vi trenger så veldig mye tid til selve pyntingen, men tenker at vi trenger tid i tilfelle noe ikke skulle fungere som det skal. Kanskje er lokalet mer skittent enn det skal og trenger en vask? Kanskje har vi målt bordene/rommet feil, og det planlagte bordsettingen ikke fungerer? Eller kanskje musikkanlegget ikke fungerer på første forsøk og vi må bruke timevis på å finne ut av det (er nesten sikker på at det blir å skje :ler:).

Håper virkelig vi får fri fra jobb slik at vi får en hel fredag på oss til å ordne. Da broren min giftet seg brukte de vel en hel ettermiddag på å pynte og ordne, og natta på å gjøre ferdig detaljer, men vi håper på å kunne ha en sosial sammenkomst på kvelden slik at noen av gjestene kan møtes.

Skrevet

Vi får lokalet på torsdag, kjenber det er deiligt å ha en ekstra dag!!

Skrevet

Vi hadde lokalet fra onsdag ettermiddag til mandag formiddag. Veldig greit da vi stod for alt av pynting, klargjøring, mat + + selv (vi var 90 stk i bryllupet).. spesielt deilig var det å ha lokalet til mandag, for da slapp vi å styrte tilbake til lokalet for å rydde som den første ting da vi våknet dagen derpå..

Skrevet

Fra fredag kl 12 til søndag kl 12

Skrevet

Vi hadde det hele fredag, lørdag og søndag. Tok overraskende lang til å pynte, var bare jeg og mannen som ordna og vi holdt på hele dagen. Søndagen trengte vi ikke gjøre annet enn å hente gaver, duker, pynt osv, men var greit å ha god tid. Ville hatt det til hvertfall 14-15 på søndagen også. Kanskje til 17 om dere må vaske og sånt da også

Skrevet

Mener å huske vi får lokalet fra fredag til søndag. Skulle gjerne hatt det fra torsdag så vi hadde hatt god tid til pynting, men jeg tror ikke vi fikk det.

Skrevet

Vi får lokalet vi skal leie torsdag ettermiddag og får beholde det til mandag morgen. Selv om det skal være ryddet og vasket innen vi får det, kan det jo være det trengs en overhaling, dessuten vil det trenges tid til vasking etter at lokalet er ferdig pyntet. Som flere nevner, pynting, dekking og slikt tar ofte tid, bedre å ha god tid enn å måtte stresse. Vi trenger ikke vaske etter bruk, så jeg regner med ryddingen går greit unna søndag formiddag.

Dersom man ikke trenger å vaske etter seg, er det sikkert tilstrekkelig å ha lokalet til søndag ettermiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...