AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg sitter her og undrer meg hardt på hva som egentlig skjedde i kveld. Vi var 7 jenter fra studiet ute på byen å spiste etter endt dag på høyskolen. Noen tok seg litt vin, andre tok seg noen øl. Jeg valgte bilen i kveld. Vi dro tidlig fra spisestedet til en slags pub. Han som stod i døren fanget blikket mitt umiddelbart, og jeg endte opp med å utveksle en del samtaler med han i løpet av kvelden. Masse felles interesser, og mange likhetstrekk i livene våre. Vi dro i 23-tiden. Da jeg gikk lurte han på om han traff meg senere. Jeg sa at jeg skulle reise bort i 2 uker, så det var tvilsomt. Han lurte på om han kunne få nr mitt. Jeg gav han det. Vi har sms`et siden da. Nå fikk jeg nylig melding om jeg skulle være våken lenge i natt, for han hadde så lyst å treffe meg igjen før jeg dro. Ikke noe kliss og sex og sånt var han ute etter i det hele tatt, han ble bare bergtatt. Jeg svarte ja, at han kunne komme innom en liten tur. Jeg har aldri gjort noe liknende før. Nå sitter jeg her og har halvveis skjelven. Kryss fingre for meg. haha Anonymous poster hash: 218e5...289 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Rapetime. Anonymous poster hash: 00e84...a4e 9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Vi har 5 felles venner på facebook. En av dem er en nær venninne av meg. Jeg måtte selvsagt spørre henne ut om han nå, og hun var full av god ord. Han har vært gift de siste 6 årene, ble slutt mellom han og kona i desember. De har 2 barn sammen og han jobber som snekker på dagtid. Egentlig ganske sjenert av seg, og lite flørtete, så hun ble overrasket. Plutselig ble jeg mindre skjelven. Anonymous poster hash: 218e5...289 5
Gjest Evelynita Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Så spennende da! Åssen gikk det? Hvis han har dratt enda da
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 fortell oss om han det ble et deilig knull Anonymous poster hash: 553f7...893 3
hjerteis Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Kanskje de knuller ennå :D Men han skal vel snart på jobb, venter på update 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Vi venter i spenning :D Anonymous poster hash: 94791...1db
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Han kom i natt, og vi ble sittende å snakke sammen helt til jeg skulle på skolen i morges. Tiden bare fløy avgårde. Jeg dro på skolen, han dro hjem å la seg. Vi sluttet tidlig i dag, var ferdig rundt 12. Rett etter jeg var kommet hjem fikk jeg en sms hvor han takket for i går, og lurte på hva jeg gjorde. Sa at jeg nettopp var kommet hjem fra skolen. Han inviterte meg bort til han på lunsj, sulten som jeg var så dro jeg. Vi spiste, gikk i sofaen etterpå, ble sittende å snakke igjen. Han lurte på om jeg hadde sovet i det hele tatt. Nei sa jeg. Han satte på en film, hentet et pledd som han la over meg, og puttet meg godt inni armkroken sin, hvor jeg sovnet. Sov 3-4 timer begge to. Våknet og bare ble liggende sånn å skravle. Jeg måtte rekke en båt i kveld, og han skulle på jobb igjen, så vi måtte dra hvert til vårt. Han kysset meg lett før jeg dro, og sendte meg melding 2 minutter etter at jeg hadde dratt om at han syns det var leit at jeg skulle være borte i 2 uker, men at det også var godt å glede seg til noe. At han gledet seg til jeg kom tilbake, og at han håpet jeg hadde lyst å fortsette å ha kontakt med han. Egentlig bare kliss fra A til Å, men veldig uvant kliss, så jeg bare lever i nuet og ser hva som skjer. Spennende er det i allefall. Har aldri opplevd noe liknende. Anonymous poster hash: 218e5...289 28
Gjest Evelynita Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 (endret) Så søtt Endret 16. august 2013 av Evelynita
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Ååååå, herlig lesing Anonymous poster hash: 14ad8...b49
Cookiemonster Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Så koselig da - lykke til videre :-)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Ikkeno sex? KJEDELIIIIG! Anonymous poster hash: e19c9...929 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Veldig glad på dine vegne! Så utrolig koselig lesning :) Anonymous poster hash: 94791...1db 1
Lady Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Han kom i natt, og vi ble sittende å snakke sammen helt til jeg skulle på skolen i morges. Tiden bare fløy avgårde. Jeg dro på skolen, han dro hjem å la seg. Vi sluttet tidlig i dag, var ferdig rundt 12. Rett etter jeg var kommet hjem fikk jeg en sms hvor han takket for i går, og lurte på hva jeg gjorde. Sa at jeg nettopp var kommet hjem fra skolen. Han inviterte meg bort til han på lunsj, sulten som jeg var så dro jeg. Vi spiste, gikk i sofaen etterpå, ble sittende å snakke igjen. Han lurte på om jeg hadde sovet i det hele tatt. Nei sa jeg. Han satte på en film, hentet et pledd som han la over meg, og puttet meg godt inni armkroken sin, hvor jeg sovnet. Sov 3-4 timer begge to. Våknet og bare ble liggende sånn å skravle. Jeg måtte rekke en båt i kveld, og han skulle på jobb igjen, så vi måtte dra hvert til vårt. Han kysset meg lett før jeg dro, og sendte meg melding 2 minutter etter at jeg hadde dratt om at han syns det var leit at jeg skulle være borte i 2 uker, men at det også var godt å glede seg til noe. At han gledet seg til jeg kom tilbake, og at han håpet jeg hadde lyst å fortsette å ha kontakt med han. Egentlig bare kliss fra A til Å, men veldig uvant kliss, så jeg bare lever i nuet og ser hva som skjer. Spennende er det i allefall. Har aldri opplevd noe liknende. Anonymous poster hash: 218e5...289 Åå, nå ble jeg varm inne i meg. Så utrolig søt han virker! Heldig du er. Kunne ønske jeg var i dine sko 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #17 Skrevet 17. august 2013 Er du klar for å gi adgang til hullet ditt TS? Anonymous poster hash: 51f6a...1ec 3
Gjest Spiderpig Skrevet 17. august 2013 #19 Skrevet 17. august 2013 (endret) Han kom i natt, og vi ble sittende å snakke sammen helt til jeg skulle på skolen i morges. Tiden bare fløy avgårde. Jeg dro på skolen, han dro hjem å la seg. Vi sluttet tidlig i dag, var ferdig rundt 12. Rett etter jeg var kommet hjem fikk jeg en sms hvor han takket for i går, og lurte på hva jeg gjorde. Sa at jeg nettopp var kommet hjem fra skolen. Han inviterte meg bort til han på lunsj, sulten som jeg var så dro jeg. Vi spiste, gikk i sofaen etterpå, ble sittende å snakke igjen. Han lurte på om jeg hadde sovet i det hele tatt. Nei sa jeg. Han satte på en film, hentet et pledd som han la over meg, og puttet meg godt inni armkroken sin, hvor jeg sovnet. Sov 3-4 timer begge to. Våknet og bare ble liggende sånn å skravle. Jeg måtte rekke en båt i kveld, og han skulle på jobb igjen, så vi måtte dra hvert til vårt. Han kysset meg lett før jeg dro, og sendte meg melding 2 minutter etter at jeg hadde dratt om at han syns det var leit at jeg skulle være borte i 2 uker, men at det også var godt å glede seg til noe. At han gledet seg til jeg kom tilbake, og at han håpet jeg hadde lyst å fortsette å ha kontakt med han. Egentlig bare kliss fra A til Å, men veldig uvant kliss, så jeg bare lever i nuet og ser hva som skjer. Spennende er det i allefall. Har aldri opplevd noe liknende. Anonymous poster hash: 218e5...289 Herlighet, blei nesten forelska i fyren selv jo Endret 17. august 2013 av Spiderpig 2
Gjest lottelh Skrevet 17. august 2013 #20 Skrevet 17. august 2013 Fikk litt sommerfugler i magen! Nå kan du glede deg, TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå