Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer det...

Jeg har de siste dagene gått å tenkt på om jeg kan være gravid, til tross for at jeg har tatt alle p-pillene til riktig tid osv (om jeg husker rett, men jeg er rimelig sikker).

Grunnen til at jeg tror det er at magen har vært litt rar i det siste (nederste del). Akkurat som om noe strammer seg ved trusekanten. Men hvis jeg skulle vært gravid, så er det nok ikke snakk om mer enn 1mnd, og man kan vel ikke kjenne noe stramme da?

Og...etter at jeg fikk orgasme i dag så var det ørlite med blod. Jeg hadde også en vond stikning mens jeg holdt på.

Det som bekymrer meg er at jeg har drukket alkohol (en god del) de siste dagene.

Jeg vet det kun er en test som kan gi svaret. Men hva var deres første symptomer? Og tror dere jeg kan være gravid?

Anonymous poster hash: e4895...764
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du morgen kvalme? Ømme bryst?

Anonymous poster hash: e5307...91d
Skrevet

Har du morgen kvalme? Ømme bryst?

Anonymous poster hash: e5307...91d

nei

Skrevet

ts her

Glemte å nevne at jeg hadde intens hodepine en dag, og hatt litt vondt i hodet et par dager (uvanlig for meg, og dette var ikke i forbindelse med drikking).

Utfloden er også mer seig.

Skrevet

hvorfor er det så vanskelig å kjøpe en test?

Du kan være eller det kan ikke være. Det er det beste svaret du kan få. Kvalme kommer som regel ikke før uke 6-7 uansett, og ikke alle får dette. Noen merker ingenting, andre får mye.

Anonymous poster hash: 5e603...996
  • Liker 3
Skrevet

Ta en test da :) Jeg er gravid på pillen.

Anonymous poster hash: 1ab24...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...