AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jenta til meg og min ex har blitt meldt opp til ppt (sliter med konsentrasjon og detter vekk i drømmeland i timene og litt andre ting) Så helsesøster fikk bestilt en time til legen, og ville send en henvisning til ppt. Jeg så på den timen som viktig, og siden det var midt på dag der jeg har vansklig for å komme meg vekk fra jobb, så ble jeg og barnefar enig om at han skulle bli med. Siden han ikke var ferdig med feriedagene sine, og hadde fri likevel. Dagen før nevnte han at han skulle sette henne av så hun gikk inn til legekontoret selv. Jeg sa du må være med henne. Han mente at hun skulle inn til legen alene, og det var sånn han hadde forstått det med helsesøster. Vi hadde en samtale med helesøster ilag uten datteren vår (hun er 14 år) Og jeg oppfattet det ikke sånn. Så jeg sa du kan iallefall bli med på legekontoret så finner du ut der om hun skal være alene eller du skal bli med inn. Han svarte" føler meg lite lur når jeg skal bli med ei 14 år gammel jente inn for å holde henne i handa, hun er jo stor nok til å gå alene) Men jeg sa det var ike noe med det å gjøre, men at samtalen kanskje var med forelder. Da håpte jeg han forstod og at han ble med inn. Men neida han slapp henne av så hun måtte gå inn alene (hun selv syntes det var greit) Og jeg spurte henne hva sa legen da du kom alene? "Kommer du alene?" hadde legen spurt. Og hun hadde sagt ja. Så sa hun kom inn til henne og de snakket sammen i 20 minutt. Og i tilegg fikk hun vite at legen ville henvise henne til sykehuset for å sjekke om hun har epelepsi (sikkert for å være sikker, siden hun detter vekk) Kjenner jeg er så forbanna og irritert på barnefar. Jeg hadde uansett blitt med inn på legekontoret, og skulle hun ha smatale alene, så hadde jeg iallfall ventet på venteværelset. For en tafatt fyr!! Blir så oppgitt!! Burde ha sett den komme egentlig. Herretter drar jeg uansett, og ikke stoler på at han greier oppgaven!! Legen har fått opplysning fra helsesøter på forhånd hvorfor vi og helsesøster har valgt å henvise henne til PPT ( jeg har flere tilfeller av adhd i familien også, så hun vil nok bli utredet for det, siden hun har flere tegn på jenter med adhd) Jeg føler meg rett flau over at hun kom uten en forelder. Og regner med legen hadde forventet at en forelder skulle være med på samtalen. Føler ikke han respekterer meg heller når jeg sa han skulle bli med inn og finne det ut der om han skulle bli med eller ei. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få ut litt frustrasjon!! Jeg har hovedomsorgen, men han har henne ganske mye han også. Han sier jo barna betyr alt for han og kommer først bla bla bla, men noen ganger er han bare en stor idiot!! Mange opplysninger som kan være gjenkjennelig vist en person som vet om dette leser dette.. Men uansett så gir jeg blanken i det akkurat nå!! For er temmelig forbanna!! Og ikke minst FRUSTRERT! Anonymous poster hash: 9504b...7b6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg var litt vel forbanna og overså noen skriveleifer..men la gå. Anonymous poster hash: 9504b...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå