AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Søskenbarnet mitt tok meg med på møte angående Nu Skin i går. Det hørtes jo veldig fengende ut, men .. høres det for godt ut til å være sant, så er det jo ofte det. Noen erfaringer? Enten fra bruk av produktene, eller som et "ledd" i denne "organisasjonen"? Hører at disse vitaminene skal kurere alt mulig rart, mens kremene gjør deg yngre.. og medlemskpet gjør deg fantastisk rik. ER dette noe? Anonymous poster hash: 5a651...810
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Søskenbarnet mitt tok meg med på møte angående Nu Skin i går. Det hørtes jo veldig fengende ut, men .. høres det for godt ut til å være sant, så er det jo ofte det. Noen erfaringer? Enten fra bruk av produktene, eller som et "ledd" i denne "organisasjonen"? Hører at disse vitaminene skal kurere alt mulig rart, mens kremene gjør deg yngre.. og medlemskpet gjør deg fantastisk rik. ER dette noe? Anonymous poster hash: 5a651...810 Jeg kjenner ei som er "ledd" i dette og maser om å få meg med på det, jeg ville aldri vært med på dette da. For det første må du betale en stor pris på mange tusen for vareprøver også må du jo selge ting, du vil bli en pest og plage for alle rundt deg for du snakker ikke om annet Plagdes mye med masse kviser før, tok jo imot alt. Både Proactive fra tvshop og NuSkin kjøpte jeg meg for en dyyr penge av ei som selger slikt, det virket de første 2 ukene jeg brukte det, så forbedringer, men så ble det bare likens igjen, så jeg endte opp med Isotretinoin Orifarm isteden, nå er jeg endelig kvisefri. Anyway, det er min mening. Anonymous poster hash: 30007...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Må si at "strykejernet" dems funker bra! Ett par jeg kjenner var veldig rynkete og så gamle ut for alderen, etter noen måneder med "strykejernet" ser man tydelige forbedringer; mye mindre rynker! Enkelte som bruker det tar litt for mye avm altså.. 50-åringer uten rynker og med helt glatt hud ser ikke naturlig ut, men venneparet mitt klarte å finne balansen på å bruke det, og å gi seg når det var bra nok... Resten av produktene er bare ren og skjær bullshit! Anonymous poster hash: c4fbc...679
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Det høres veldig flott og fint ut når man er på et sånt møte, og de som leder det er utrolig entusiastiske. Det er mye jobb å jobbe seg opp på et nivå som gjør at du kan leve av dette og det er ikke moro å kontakte venner og bekjente for å lokke dem med på dette. Mange er veldig skeptiske til MLM og om Nu Skin kommer inn under kategorien pyramidespill. Men, det er noen som lykkes i dette, for all del. Produktene er nok helt ok. Jeg liker veldig godt tannkremen og en ansiktskrem, men har ikke prøvd så mye annet. Anonymous poster hash: 42381...14f
EMK93 Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Nuskin har mange gode produkter, og "strykejernet" fungerer strålende! Om du blir rik er vel litt opp til deg.. Det handler jo mer om du orker å selge masse. Uansett så får du gode rabatter om du bli distributør, og det er jo alltid supert å få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå