Gå til innhold

"Du er hvertfall unik"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det egentlig? Jeg satt og chatta på facebook med en jeg liker veldig godt i dag, vi er egentlig bare venner, men jeg blir bare mer og mer betatt av ham. Til å begynne med virka det som han var ganske interessert, og det er alltid han som tar kontakt først på melding eller chat, og han som tar initiativ til å møtes, men han gjør liksom ingenting. Litt som kan tolkes som småflørting kanskje, men han virker utrolig sjenert og ofte klarer han ikke å se meg i øynene uten å bli litt brydd, så jeg får ikke helt inntrykk av at han slapper av rundt meg.

Uansett, i dag snakket vi om dialekter av alle ting, jeg har foreldre fra forskjellig kant av landet og snakker ganske annerledes enn folk vanligvis gjør fra der jeg er fra, litt utvannet på en måte. Han er fra en helt annen kant av landet, og bemerket i dag at han synes ikke jeg høres ut som noen andre han har snakket med fra hjembyen min. Jeg svarte at det er fordi jeg er "spesiell", og slo en spøk om at det var hvertfall det alle sa om meg da jeg var lita. Han skrev tilbake at "spesiell" kan jo tolkes som så mangt, alt avhengig av tonefallet, men at jeg er i det minste unik. Jeg svarte at jeg valgte å ta det som et kompliment, og han svarte at det var det ment som også.

Kompliment er en ting, men altså...tolk for meg o store KG-orakel? :)

Anonymous poster hash: 98d40...89b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså. Jeg blir kalt unik av de fleste mannfolk fordi jeg er vell.. Unik? Et ord som beskriver en ytterst ustabil, gal, jente som lever som en anarkist.

Hold på det unike, det får de fleste menn - omsider - til sengs..

Skrevet

Du tenker rett! Å kalle noen spesiell kan tolkes negativt (være tilbakestående or so). Mens unik, da er du enestående, og det er BRA. Alle er unike, men det kan bety mye om en annen person synes at du er det. Det var nok et kompliment :)

Anonymous poster hash: 00b81...675
  • Liker 2
Skrevet

Han sa de var ment som et kompliment, hva mer er det egentlig å tolke ut av det da? Hvis du vil vite nøyaktig hva han legger i det ordet så tviler jeg på at KG kan hjelpe.

Anonymous poster hash: b1c4d...f86
Skrevet

Han mente jo at DIALEKTA di var unik!

Anonymous poster hash: 0245d...f77

Skrevet

Hva betyr det egentlig? Jeg satt og chatta på facebook med en jeg liker veldig godt i dag, vi er egentlig bare venner, men jeg blir bare mer og mer betatt av ham. Til å begynne med virka det som han var ganske interessert, og det er alltid han som tar kontakt først på melding eller chat, og han som tar initiativ til å møtes, men han gjør liksom ingenting. Litt som kan tolkes som småflørting kanskje, men han virker utrolig sjenert og ofte klarer han ikke å se meg i øynene uten å bli litt brydd, så jeg får ikke helt inntrykk av at han slapper av rundt meg.

Uansett, i dag snakket vi om dialekter av alle ting, jeg har foreldre fra forskjellig kant av landet og snakker ganske annerledes enn folk vanligvis gjør fra der jeg er fra, litt utvannet på en måte. Han er fra en helt annen kant av landet, og bemerket i dag at han synes ikke jeg høres ut som noen andre han har snakket med fra hjembyen min. Jeg svarte at det er fordi jeg er "spesiell", og slo en spøk om at det var hvertfall det alle sa om meg da jeg var lita. Han skrev tilbake at "spesiell" kan jo tolkes som så mangt, alt avhengig av tonefallet, men at jeg er i det minste unik. Jeg svarte at jeg valgte å ta det som et kompliment, og han svarte at det var det ment som også.

Kompliment er en ting, men altså...tolk for meg o store KG-orakel? :)

Anonymous poster hash: 98d40...89b

Svaret på spørsmålet er i uthevet skrift:

Han skrev tilbake at "spesiell" kan jo tolkes som så mangt, alt avhengig av tonefallet, men at jeg er i det minste unik. Jeg svarte at jeg valgte å ta det som et kompliment, og han svarte at det var det ment som også.

Anonymous poster hash: 9c2ae...aa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...