Gå til innhold

Til mannfolka!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vil dere egentlig ha oppmerksomhet? Fra en flørt som dere har litt sex og finner på morsomme ting med, men dere har ikke kjent hverandre så lenge, men kommer godt overens uten om sex'en også. Uten å på en måte føle at det er irriterende eller påtrengende og travelt?

Vi ser hverandre bare et par ganger i året, da han studerer i en annen by. Langt vekke. Er ikke ute etter noe forhold, men jeg liker han godt, og håper bare ikke han går lei av meg..

På forhånd takk..

Anonymous poster hash: eb333...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du er ute etter, hvis det ikke er forhold? Pulevenn? Litt rart hvis dere ser hverandre et par ganger i året.

Anonymous poster hash: a0f5e...19f
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er det du er ute etter, hvis det ikke er forhold? Pulevenn? Litt rart hvis dere ser hverandre et par ganger i året.

Tja. Jeg vil vi skal være venner. Men han er litt for fin til at jeg klarer å holde bena samlet. Vi er så like og har vært igjennom mye av de samme tinga. og det er sjeldent jeg møter folk som er så lik som meg og som forstår meg.

Edit:fock, der forsvant anonymiteten min

Endret av solch
Skrevet

Hva vil han?

• Liker 1
Gjest Snørev
Skrevet

Går ikke an å svare generelt på noe sånt. Du må selv se an på hvordan han responderer

Skrevet

Hva vil han?

Tja, jeg vet ikke. Det spørsmålet får jeg bringe opp neste gang han kommer. Jeg er på en måte en venninne han henger ilag med mens han er her? Vi oppfører oss kanskje litt som kjærester, men e forhold går jo ikke. og det vet begge. Om det gir mening...

Såå... Hvor ofte bør jeg kontakte han uten at han skal gå lei av meeg?!

Anonymous poster hash: eb333...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...