Lissemor Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Hva/hvordan /hva med skal dere pynte i kirka og på lokalet der festen er? Lokalet vårt er litt mørkt og trist innvendig... :cry:
April Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Dette har mamma ansvaret for, men jeg tror hun kommer til å pynte med roser i kirken og bjørkeløv ute på trappa! Ved alteret, på et sengeteppe, kommer det til å henge to hjerter av kvist, som er pyntet med de samme rosene..Der vi skal ha festen kommer også disse rosene til å gå igjen og så tror jeg det blir liljekonval ute..Bordene blir pyntet med en blomsteroppsats, kubbelys og roseblader og sølvhjerte konfetti!
Frk. Lykkelig Skrevet 22. april 2004 #3 Skrevet 22. april 2004 Skliter også med den planleggingen nå om dagen..... Planen er iallefall og ta med blomstene fra kirken til lokalene etterpå, så de blir brukt begge steder. Ser for meg lyse farger, gjerne litt enkel stil. Har heller ikke funnet ut hvilke bordkort vi skal ha..... 9 uker igjen........
Lullu Skrevet 22. april 2004 #4 Skrevet 22. april 2004 Om det er mørkt og trist, kan dere jo ha telys som bordkort? I kirken skal vi pynte annenvher rad m/ en blomst (brunrød calla, som brudebuketten og annen pynt). Vi skal også ha 2 store buketter stående v/ alteret. Vi skal også muligens legge hode på en calla på et blad i en V foran trappen opp til alterringen (litt vanskelig å forklare). Ville også ha et stort blomsterhjerte hengende v/ alteret, men dette blir litt i dyreste laget. Utenfor selskapslokalet, skal vi lage islykter. Her skal lysene være tent når gjestene ankommer. Lager vel 4 stor tenker jeg. På bordet skal vi ha liggende calla (3 stk) med sølvtråd her og der + grupper m/ kubbelys (annenhver gang). Mellom disse skal sølv, gull og kobbersand strøs utover bordet + sølvblader. Hver kuvert skal ha et gull- og sølvhjerte av sjokolade liggende på tallerkenen. Håper dette blir fint. Har ikke helt fått prøvd det ut enda. Blomstene fra kirken skal brukes til å pynte kakebord, fruktfat osv. Du bør hvertfall velge temafarger som er lyse, dersom lokalene er mørke syntes jeg. Våre farger er hvitt, champagne, brunt/kobber og sølv + gull Lykke til!!
mar Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 Vi skal pynte med markblomster, både i kirken og i lokalet. Synes det er så nydelig om sommeren!
Kalas Skrevet 22. april 2004 #6 Skrevet 22. april 2004 Bordet i festlokalet skal ha hvite damaskduker, ellers bare pyntet med champagneglass, hvor det er stukket ned en rød rose i klar cellofan som er sprayet med litt sølvglitter. Enkelt og greit - for ikke å si billig... 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå