AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Som tittelen sier. Hva er det dere som IKKE er bruden synes er morsomt å gjøre i et utdrikningslag, eller hva er viktig for å lage god stemning? (utdritning og sponsing av svindyr spa-behandling for bruden er allerede helt utelukket) Anonymous poster hash: 46896...ff9
Karmosin Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Viktig for god stemning: at alle er med på aktiviteten og ikke bare sitter og venter på bruden. Det er også viktig for brudens del å ikke være alene om aktiviteten, men at alle kan ha delt opplevelsen og snakke om den etterpå på lik linje, synes jeg. Jeg synes også det er greit å sjekke allergier og fobier før man bestemmer aktiviteter.Det er ikke moro å være den eneste som står igjen på bakken på grunn av forkrøplende høydeskrekk mens de andre er i klatreveggen. Pakkeleken pleier å lage veldig god stemning med all mimringen og historiene man kommer på. Ikke skal det være dyrt heller, og er noen fryktelig blakke er det mulig å lage noe eller finne noe man alt har hjemme. Det er en bra lavterskelaktivitet til underholdning for alle.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Jeg er fan av typiske inne-ting. Var kjempefornøyd med sing-star-fest hos venninne da jeg var bruden som skulle drikkes ut. Vi dro ut på byen etterpå, helt OK det også, men ikke så koselig som før vi gikk ut. Jeg ville simpelthen ELSKET et overnattingsselskap! Der vi jentene satt i noens hjem, kjøpte inn alle favorittsnacksene til bruden, og masse drikke, lage cosmopolitans eller drikke sjampanje og se på jentefilm, alle sesongene med SATC på dvd, med alle venninnene tilstede. Tilbringe natten der, på madrasser på gulvet med masse pledd og puter og dyner, i nattøy! Så kan man skravle gjennom natta til man sovner. Med innslag som pakkeleken og gamle fotoalbum og andre mimreting. Anonymous poster hash: 54e1a...2e6
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Ute og spise i finklær og ut og drikke etterpå.
Stormborn Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Jeg har vært i udrikningslag på Gladiators i Oslo! Kjempemoro og alle får være med!
Gjest Teora Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Har bare vært i ett utdrikkingslag, men det var veldig koselig. Vi var vel en åtte stk som skulle være med, og alle hjalp egentlig til litt. Bruden er glad i friluft, så vi overrasket med fjelltur med rebusløp og morsomme innslag på veien (dette var det bare "sjefen" som hadde ordnet med hjelp av sin samboer). Alle bidro med bålmat, både pølser og mer gourmet som ble varmet i folie, vi hadde ordleker rundt bålet og overrakte "gaver" vi måtte lage av det vi fant (les: barkebåter og kongledyr, stortsett), samt mimret. Rødvin og kaffedoktor ble det også, vi gikk for en tur der returen gikk på enkel sti til et sted vi ble hentet i maxitaxi når bålet var brent ned. Kanskje ikke helt det alle forventer av et utdrikningslag, men for oss var det en sjanse til å samle de viktigste, slappe helt av og ha det både moro og fine samtaler under stjernehimmelen.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Har bare vært i et udrikningslag. Vi møttes på Operataket i Oslo og hadde piknik. Alle hadde med seg noe mat, drikke og snacks som vi satte på et teppe. Vi drakk (nå snakker vi drikke som å kose seg, ikke bli fullere enn fullest) og spiste. Og etter en stund hadde vi magedans. Etter dette dro vi på en restaurant og spiste. Faktisk ganske koselig. Anonymous poster hash: 1cf6b...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå