AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Hei:) Jeg trenger hjelp til å finne de perfekte ankelstøvlettene og pumpsene. Skal begynne i ny jobb og må innvestere i noen nye par som ser fine ut (klassiske) og som er gode å gå i. Problemet er bare at jeg får så fort vondt i føttene av å gå i sko med hæler Har: - høy fotbue, så all vekten hviler på tåballen når jeg går. Blir derfor fort sliten under bena. - litt små, men brede føtter. - spesialsåle i skoene. Ønsker: - Et par svarte pumps. - Et/to par svarte/lysbrune ankelstøvletter. Noen som har kjøpt noen fantastiske hæler og har lyst å dele erfaringen? Setter stor pris på link til hvor de kan kjøpes:) Anonymous poster hash: bbda0...3c8
solfaktor1 Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg kjøpte disse for en stund siden, gikk med de i noen timer igår. Blir alltid sliten av å gå i hæler men disse var ikke så verst. Tenker å kjøpe meg et par gode såler å ha i. http://www.zalando.no/anna-field-stovletter-brun-an611c088-708.html
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Jeg kjøpte disse for en stund siden, gikk med de i noen timer igår. Blir alltid sliten av å gå i hæler men disse var ikke så verst. Tenker å kjøpe meg et par gode såler å ha i. http://www.zalando.no/anna-field-stovletter-brun-an611c088-708.html Takk for tips, men linken funker ikke:/ kan du legge den inn på nytt? Anonymous poster hash: bbda0...3c8
solfaktor1 Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Takk for tips, men linken funker ikke:/ kan du legge den inn på nytt? Anonymous poster hash: bbda0...3c8 Prøvde å finne de igjen nå men ser ut som om de er borte fra siden :/ Kan hende du finner noen andre på zalando da, de jeg kjøpte var fra Anna Field. Regner med at det er ca samme kvalitet på mye av det fra samme merke i hvertfall. Håper du finner noe som passer.
Avalon Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Et merke som heter Clarks skal være god, har hatt et par og de var fantastiske. Soft walk er også et merke du kan sjekke ut. Mener at de skal ha disse merkene på Eurosko, men de finnes også på Brandos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå